Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Ένας διάλογος περί προγαμιαίων σχέσεων και παρθενίας

Διαβάστε στη συνέχεια ένα κείμενο το οποίο δημοσιεύθηκε στο μηνιαίο ενοριακό περιοδικό "ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ". Ίσως το βρείτε ενδιαφέρον. Μας το έστειλε ο ακροατής μας και συντάκτης του Αναστάσιος Μυρίλλας, τον οποίο και ευχαριστούμε.

- Μπορείς να μου πεις τι έχει πάθει η εκκλησία με τις προγαμιαίες σχέσεις; Δηλαδή τί κακό βρίσκει; Δεν πρέπει να γνωρίζει ο άντρας την κοπέλα πριν την πάρει; 
- Γιατί κλεισμένη σε τσουβάλι τού τη δίνουν; Δεν την βλέπει πριν το γάμο; Δεν μιλούν μεταξύ τους; 
- Έλα τώρα ξέρεις τι εννοώ. 
- Μα ακριβώς επειδή ξέρω και ξέρω ότι έχεις και κόρες, αδυνατώ να καταλάβω. Δηλαδή θέλεις και εσύ οι κόρες σου να … γνωρίζουν καλά όλους τούς –ίσως- μέλλοντες συζύγους τους; 
- Ε! Εντάξει δεν λέμε και όλους! 
- Α! Μόνον όσους πρέπει! Άσχετα με το εάν αυτοί μπορεί να είναι και δέκα ή είκοσι!!! Μπορείς να μου πεις ποια η διαφορά μεταξύ αυτού και της πορνείας; 
- Αναστάση πολύ μακριά το πας! Εγώ μιλάω για μία άντε δύο φυσιολογικές σχέσεις. 
- Ωραία, ας πούμε ότι θα είναι ένας (που σου βάζω υπογραφή ότι εάν γίνει αρχή δεν θα είναι ένας). Το θεωρείς σωστό; Να δοκιμάσει κάποιος το κορίτσι σου λες και είναι αντικείμενο ευχαρίστησης ανδρών και να περιμένεις εναγωνίως και το αποτέλεσμα; 
- Ξέρεις ότι δεν το βλέπω έτσι. Εγώ απλά λέω ότι δεν είναι κακό να γνωρίσει και έναν ή δύο πριν παντρευτεί. Τι θα χάσει; Η πρώτη θα είναι ή η τελευταία; 
- Ίσως να γελάσεις μα πες μου, πόσο μπορεί να στοιχίζει η αρετή της παρθενίας για να την ξαναποκτήσει ένα κορίτσι και ποιος μπορεί να του τη δώσει πίσω; 
- Τώρα με την πρόοδο της ιατρικής όλα γίνονται! 
- Ναι, όλα γίνονται! Μόνο που υπάρχει μια διαφορά. Πρώτα πρώτα δεν αποκτά και πάλι την αρετή παρά μόνον το ιδίωμα. Και δεύτερον μέσα της θα ξέρει ότι αυτό που είχε από την ώρα που γεννήθηκε δεν υπάρχει πλέον, χάθηκε. Αυτή λοιπόν, την εκ γενετής αρετή που είχε μπορεί να την ξαναποκτήσει; 
- …Όχι… 
- Άρα λοιπόν, αυτοί και μόνον οι λόγοι, καθιστούν αυτήν την ιδιότητα μοναδική. Σωστά; 
- Σωστά. 
- Επομένως αυτό το τόσο μοναδικό και πολύτιμο δώρο και σφραγίδα, γιατί μέσα σε μια στιγμή να το πετάξει και να το χάσει, έτσι ανούσια και απερίσκεπτα; Γιατί να επιτρέψει στον οποιονδήποτε πρώτο τυχόντα, που μετά από λίγο καιρό ούτε καν θα την θυμάται, να της το αφαιρέσει χωρίς καμία επίγνωση κι εκτίμηση; 
- Μα για στάσου, έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή δεν θα το χάσει; 
- Ναι, θα το χάσει. Όμως αυτό θα γίνει αφού θα έχει πάρει την ευλογία και την άδεια από Αυτόν που της το χάρισε. Και έτσι κατ’ αυτόν τον τρόπο διατηρείται η παρθενία και μέσα στο γάμο. Και δεν θα σου αναφέρω τα της Γεννέσεως, όπου ο Θεός σε ΕΝΑΝ άνδρα και σε ΜΙΑ γυναίκα έδωσε την εντολή «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε», δηλαδή γίνεσθε ανδρόγυνο. Ο άνδρας και η γυναίκα, ΜΟΝΟ με την ευλογία του Θεού, γίνονται ένα ανδρόγυνο, ένας άνθρωπος, κι επομένως η αρετή αυτή συνεχίζεται και για τους δύο αφού πλέον είναι ΕΝΑΣ, είναι «ο άνθρωπος». 
- Και πού είναι το κακό εάν μία κοπέλα ζήσει με έναν άνδρα, αλλά χωρίς να υπάρχει γάμος; Πάλι δεν θα υπάρχει αυτή η παρθενία που λες; 
- Εάν δεν κάνω λάθος έχεις τρία παιδιά. Δύο κορίτσια και ένα αγόρι, έτσι δεν είναι; Πως θα σου φαινόταν εάν ο γιος σου έκανε γυναίκα του την κόρη σου και αδελφή του; 
- Μα αυτό είναι ανωμαλία. 
- Βεβαίως και είναι. Και γιατί να μην είναι ανωμαλία στα μάτια του Θεού η συνεύρεση κάποιου με μία γυναίκα, την στιγμή που όλοι μας είμαστε αδέλφια με έναν Πατέρα; Αδελφός μου ο γιος μου, αδελφός μου ο πατέρας μου, αδελφή μου η γειτόνισσα, αδελφή μου η σύζυγός μου. Όλων ο πατέρας είναι ο Θεός και όλοι είμαστε αδέλφια. Μόνο με την ευλογία του Θεού, που δίδεται μέσω του ιερού μυστηρίου του γάμου, έχουν την άδεια ένας άνδρας και μία γυναίκα να γίνουν ένα. Όχι απλά να συνευρεθούν δύο μέχρι χθες άγνωστοι για μια στιγμή ευχαρίστησης! Αλλά να γίνουν ένας άνθρωπος, με μία πορεία και με έναν σκοπό. Την σωτηρία την δική τους αλλά και των παιδιών τους, τα οποία παιδιά τους θα είναι καρπός από την ευλογημένη και γεμάτη αγάπη συνεύρεσή τους. Μόνον έτσι είναι επιτρεπτή η συνεύρεση δύο ανθρώπων. Πρώτα θα παρουσιαστούν μπροστά στον Δημιουργό και Πατέρα τους να Του ζητήσουν ταπεινά την άδεια να κάνουν οικογένεια και μετά θα συνευρεθούν. Όποιος άλλος τρόπος ή θεσμός, είναι εκ του πονηρού. Είναι απλά για να ικανοποιεί κάποιος τις σαρκικές του επιθυμίες χωρίς καμία επιβάρυνση και χωρίς καμία υποχρέωση. Είναι ένα κόλπο για σαρκική ευχαρίστηση, αποφεύγοντας μάλιστα και την τήρηση της πρώτης εντολής του Θεού «αυξάνεστε και πληθύνεστε», την οποία τηρούν όλα τα πλάσματά Του. Και εάν προκύψει και καμία εγκυμοσύνη … τότε η ψυχούλα αυτή που δεν διάλεξε η ίδια να έρθει στη ζωή, αυτομάτως παίρνει το όνομα «ανεπιθύμητος/η» και σχεδόν πάντα δολοφονείται αργά και βασανιστικά από κάποιους ‘γιατρούς’ οι οποίοι μετατρέπουν τα ιατρικά εργαλεία, σε εργαλεία βασανιστηρίων και θανάτου. Και εάν αποφασίσει μία κοπέλα να κρατήσει το παιδί, τότε όπως ξέρεις καλά, οι περισσότερες εγκαταλείπονται από τον … πιστό τους σύντροφο και βρίσκονται μόνες τους χωρίς καμία βοήθεια για να μεγαλώσουν το παιδί τους. Πες μου σε παρακαλώ, τι το όμορφο βλέπεις σε όλο αυτό; 
- Ε! Εντάξει, σίγουρα δεν είναι ωραίο. 
- Τότε γιατί το υποστηρίζεις και παίρνεις και στο λαιμό σου τα παιδιά που σε ακούν; 
- Μα αυτά που μου λες μπορούν να γίνουν και μέσα στο γάμο. 
- Σαφώς και μπορεί να γίνουν. Και γίνονται και συχνότερα σήμερα, αφού δεν υπάρχει αγάπη μεταξύ των ανθρώπων αλλά ούτε πίστη, ούτε και επίγνωση του τι είναι ο γάμος. Όμως, μέσα στο ιερό μυστήριο του γάμου όλα είναι διαφορετικά. Είναι λες και υπάρχει ένα πέπλο που καλύπτει και προστατεύει την οικογένεια. Τότε, και να θέλει ο ένας από τους δύο να φύγει, το σκέφτεται πολύ. Είναι σα να τον κρατάει μια αόρατη δύναμη. Βέβαια σαφώς και εάν το θελήσει πολύ τα διαλύει όλα. Όμως θα το σκεφτεί πολύ. Ακόμα και οι ειδικοί ψυχολόγοι και οικογενειακοί σύμβουλοι προτείνουν να τελείται γάμος. Δηλαδή τα αυτονόητα που τα τηρούσανε πατροπαράδοτα οι αγράμματοι παππούδες μας, έρχεται η επιστήμη να μας τα προτείνει σαν τον ασφαλέστερο δρόμο για την οικογένεια!!! 
- Τέλος πάντων, το να πάει μία δεκαεπτάχρονη ένα τριήμερο με το αγόρι της και την παρέα τους δεν το βλέπω κακό. Στο κάτω κάτω όλοι έτσι κάνουν. Και ξέρεις όταν δεν ακολουθείς την πρόοδο απομονώνεσαι και αυτό είναι πολύ άσχημο. Βρίσκεσαι μόνο σου χωρίς φίλους και παρέες. 
- Κοίταξε, εάν εννοείς πρόοδο την απομάκρυνση από την αλήθεια, τότε μπορείς να σκέφτεσαι έτσι. Όμως, όπως πολύ καλά γνωρίζεις η αλήθεια δεν αλλάζει. Το τραπέζι πάνω στο οποίο ακουμπούμε τώρα, μπορείς να ονομάσεις ή να το περιγράψεις όπως θέλεις. Δεν θα πάψει, όμως, ποτέ να είναι τραπέζι. Θα αρχίσει να αλλοιώνεται ο ορισμός και η εικόνα του, μόνον όταν θα έχεις εσύ κάποιο συμφέρον για να πείσεις τον άλλο ότι αυτό δεν είναι τραπέζι. Μόνον όταν έχουμε συμφέρον διαστρεβλώνουμε την αλήθεια. Και δυστυχώς, εδώ είναι που την έχουμε πατήσει. Επειδή έχει κυριαρχήσει πια (ειδικά στους νέους) το πάθος της σαρκολατρείας, μας οδηγεί στο να διαστρεβλώσουμε την αλήθεια, να πείσουμε ότι το κακό είναι καλό κι ότι αυτό λέγεται πρόοδος κι επομένως μπορούμε να κάνουμε ό,τι μας αρέσει, χωρίς αναστολές και ενοχές. Και ταυτόχρονα παρουσιαζόμαστε και σαν προοδευτικοί, ενώ οι υπόλοιποι που δεν ακολουθούν βαφτίζονται αναχρονιστικοί, παλιομοδίτες και γραφικοί. Και δεν καταλαβαίνουν οι ανόητοι ότι το μόνο που διαστρεβλώνουν είναι ο ίδιος ο Χριστός. Διότι εάν πιστεύει κάποιος και αγαπάει τον Χριστό, πώς και με τί τόλμη θα αλλάξει τα λόγια Του και τις επευφημίες Του για την αρετή τής παρθενίας αλλά και την κατάκριση, από τον ίδιο, της πορνείας; Πόσο πολύ έχουμε ξεπέσει, ώστε με τόσο μεγάλη ευκολία να ανταλλάσουμε το χρυσάφι με το κάρβουνο, επειδή όλοι γύρω μας λερώθηκαν κι έγιναν μαύροι;!! Τέλος πάντων, με ρώτησες και εγώ σαν φίλος όφειλα να σου απαντήσω. Από κει και πέρα κάνε όπως νομίζεις. 


Ο Θεός να μας λυπηθεί και να μας συγχωρήσει. 
Μυρίλλας Αναστάσιος

12 σχόλια:

Yasemin Coplan είπε...

Καλημέρα σας! επιτρέψτε μου ένα σχόλιο παρακαλώ..θάθελα να πώ στον συντάκτη του κειμένου ότι η σεξουαλικότητα, δοσμένη από τον Πλάστη σε όλες της τις εκφάνσεις, δεν μπορεί να μπεί, όσο και να το επιθυμεί ο ίδιος, στις ασφυκτικές όσο και δασκαλίστικες ερωταπαντήσεις του κειμένου.΄
Ο έρωτας και η σεξουαλικότητα είναι ανθρώπινες εκφράσεις βαθιά ψυχικές πρώτα κι έπειτα σωματικές. Έίναι πρωτογενείς δυνάμεις "μη ηθικές"..αν κανείς δεν γνωρίζει για ποιό πράγμα μιλάει, ας μη μιλάει και πολύ περισσότερο ας μη γράφει γι΄αυτά τα δύσκολα θέματα. Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας, Yasemin Coplan

Ανώνυμος είπε...

Ως απάντηση στο παραπάνω σχόλιο ας μου επιτραπεί να επισημάνω ότι όλοι μας γνωρίζουμε το θέμα διότι όλοι μας έχουμε εμπειρία του έρωτα και της σεξουαλικότητας. Είναι λίγο επίπλαστη η τυραννία του "δεν-δικαιούσθε-να-ομιλείτε-επειδή-δεν-έχετε-διπλώματα-α-λά-Ασκητή". Και το γεγονός ότι είναι πρωτογενείς δυνάμεις δεν τις κάνει να είναι "πέραν του καλού και του κακού". Και η πείνα είναι πρωτογενής δύναμη, αλλά υπάρχει μέσα στην πείνα η λαιμαργία, η γαστριμαργία, η νηστεία, η εγκράτεια, και όποια άλλη απόχρωση δοθεί στα παράγωγα της από τη ΣΤΑΣΗ που κρατά ο άνθρωπος. Και η στάση μας απέναντι στις ορμές είναι αυτό που μας κάνει νικητές ή ηττημένους, μας απο-θεώνει ή μας απο-κτηνώνει. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Τις "πρωτογενείς" αυτές δυνάμεις καλούμεθα να "εξημερώσουμε",και αυτή είναι η "μαγκιά" και όχι η συναίνεση-σεξουαλική απελευθέρωση ή ότι άλλο πλασάρε(και πλάσαρει) η νέα τάξη.
Το να φέρεσαι σαν ζώο ούτε πιο μοντέρνο,ούτε πιο "in",ούτε πιο μάγκα σε κάνει,αλλά δυστυχώς όπως είπα,μόνο έτσι επιτυγχάνονται κάποιοι στόχοι(όπως ας πούμε η χειραφέτηση των λαών κ.τ.λ.,για να μην μπαίνουμε σε λεπτομέριες)
Ο Θεός έφτιαξε τον άνθρωπο που έχει συνείδηση,και όχι ένστικτα μόνο...αλλιώς δεν θα ξεχώριζαμε απο τα ζώα.
Το μέγιστο παράδειγμα οτι όλα μπορούμε να τα επιτύχουμε αν είμαστε κοντά στον Θεό,είναι η υπεραγία Θεοτόκος,η μητέρα μας.
Τώρα ποιός μπορεί να φτάσει σε τέτοια επίπεδα,αυτό είναι άλλο θέμα.
Άλλωστε το είπε και ο ίδιος ο Χριστός,πως άλλοι γεννιούνται ευνούχοι και άλλοι γίνονται για χάρη Του.
φυσικά και είναι δύσκολο,σε μια ζωή και ένα περιβάλλον που συνεχώς σε προδιαθέτει για το αντίθετο και μάλιστα απο την πρώτη στιγμή που γεννιέσαι.
καλή δύναμη!

Ανώνυμος είπε...

και να συμπληρώσω στα παραπάνω:.. ό,τι δεν το φτάνουμε να μην το κάνουμε "κρεμαστάρι"!οι άγιοι μας έφτασαν σε κάποια επίπεδα,άρα μπορούμε και εμείς!αν όχι τόσο,τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε!ο Χριστός πιστεύω μετράει και την παραμικρή προσπάθεια,αρκεί να γίνεται με καθαρή καρδιά!

Ανώνυμος είπε...

Η σεξουαλικότητα είναι δοσμένη από τον Θεό για να εξυπηρετήσει έναν σκοπό ,όχι να γίνει σκοπός. Όταν ο άνθρωπος την κάνει σκοπό, τότε-δυστυχώς-γίνεται χειρότερος και από τα άλογα ζώα.Διότι τα ζώα ακολουθούν τα ένστικτά τους για να αναπαραχθούν κι ο άνθρωπος για να ικανοποιήσει τη σάρκα του. Αλήθεια πόσο ευχάριστο μπορεί να είναι να ικανοποιείς ένα σώμα το οποίο θα γίνει χώμα και την ψυχή΄,η οποία είναι αθάνατη, να την βασανίζεις? Γιατι εδώ που τα λέμε δεν σου μένουν και πολλά χρησιμοποιώντας τη σεξουαλικότητα. Αντιθέτως, κάποια στιγμή θα γίνεις ένα ολοκληρωμένο κουρέλι.

γιώργος είπε...

Η σεξουαλικότητα είναι συνηφασμένη με τον γάμο . Είναι έμφυτη στον άνθρωπο , αλλά η χρήση της γίνεται μόνο μέσα στα πλαίσια του γάμου.Ας πούμε ότι είναι δικαίωμα των παντρεμένων.Θέλεις σεξ ; Θα έχεις και το παιδί και το κλάμα του και το γέλιο του. Το μεγάλωμα , την αρρώστια του , τα καλά του , αλλά και τα κακά του.

Ανώνυμος είπε...

αυτό που γράφεις αγαπητέ,ακούγεται σαν "θέλεις γάμο? θα έχεις και τις "κακές" συνέποιες"(δηλαδη το παιδί)(με το κλάμα και το γέλιο του)...
μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα!
γιατί δεν γράφεις καλύτερα:θέλεις σέξ?"νομιμοποίησέ" ώς και το facebook ζητάει εγγραφή(αναγκαστικά)αν θέλεις να παίζεις τα συγκεκριμένα παιχνίδια του!ενώ το σέξ το θέλεις "παράνομο" και "αλήτικο" και χωρίς "εγγραφή" στα μητρώα.
πάντα όμως βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε την ουσία,σε όλα...γι αυτό πάμε κατα διαόλου:στην πολιτική,στη ζωή μας γενικά...
η κρίση μας δίνει την ευκαιρία που ποθούμε για να γίνουμε άνθρωποι ξανά,κι εμείς την αφήνουμε και περνάει....
λές και θα ξαναγεννηθούμε για "ρεφάρουμε"τα λάθη...
κριμα..ελάχιστα μας άλλαξαν οι καταστάσεις δυστυχώς...
ας είναι...έτσι κι αλλιώς μια χούφτα που είναι να μπεί στον παράδεισο άλλξε τουλάιχστον.
οι υπόλοιποι αδιαφορούν και κωφεύουν..

γιώργος είπε...

Ποιό είναι το δάσος και ποιό είναι το δέντρο ; Το κειμενάκι είναι ξεκάθαρο νομίζω . Το σεξ είναι υπόθεση μόνο των παντρεμένων με το μυστήριο του ορθόδοξου χριστιανικού γάμου. Οι "άλλοι" δεν έχουν μυστήρια , απλά "επίσημη" πορνεία . Και τί διαβάζουμε για τους πόρνους στο ευαγγέλιο ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ θέση στον Παράδεισο . Αυτός ο λόγος ακούγεται "σκληρός" , αλλά όποιος τον αντέχει.

Ανώνυμος είπε...

μπράβο!πολύ ωραία να αποκαλούμε τους άλλους "πόρνους",χωρίς να σκεφτόμαστε οτι και με τη δική μας ανοχή καλλιεργήθηκε σιγά σιγά αυτή η νοοτροπία στη νεολαία μας.όλο οι άλλοι φταίνε,κι εμείς ποτέ και σε τίποτε(και μετά κάνουμε και λόγο για "επίσημη πορνεία"!
Ο αναμάρτητος,πρώτος ω λίθω βαλέτω,και καλά μυαλά στα κεφάλια μας...!

γιώργος είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε αν είσαι γονιός διάβασε Απόστολο Παύλο και μετά ειρωνεύσου.Αν είσαι από τους αγωνιστές χριστιανούς δεν θα συμβιβάσεις τον λόγο σου με το πόρνικο πνεύμα της εποχής.Στην Παλαιά Διαθήκη υπήρχε ο Ηλί ιερέας και πατέρας.Επειδή δεν επανέφερε στην τάξη τους γιούς του που παρανομούσαν απέναντι στον Θεό , ο Κύριος τιμώρησε τους γιούς , αλλά και τον πατέρα.Διάβασε πατήρ Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και την θέση του απέναντι στις προγαμιαίες σχέσεις.Μετά ειρωνεύσου , όχι εμένα , αλλά το Άγιο Πνεύμα που μιλά μέσα από τους πνευματοφόρους πατέρες.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας.
Δεδομένου ότι σήμερα, δυστυχώς και στη χώρα μας, οι ολοκληρωμένες προγαμιαίες σχέσεις θεωρούνται δεδομένες για την συντριπτική πλειοψηφία των νέων, ποια προτείνετε να είναι η στάση μιας νέας που συμφωνεί με την αρχή αυτή και ήδη περιμένει αρκετά χρόνια; Να παντρευτεί ένα νέο, με κύριο γνώμονα τα ίδια πιστεύω ή να μείνει άγαμη ενώ δεν θέλει; Γιατί η πιθανότητα να αγαπήσει τυχαία και ειλικρινά έναν τέτοιο νέο είναι μηδαμινή... Και ακόμα και αν συμβεί σε κάποιες περιπτώσεις, τι θα γίνει με τις υπόλοιπες; Και πώς δεν είναι αμαρτία, να εγκαταλείπεις ένα καλό άνθρωπο, που σε αγαπά και ίσως στο μέλλον με τη δική σου προσευχή και καθημερινότητα τον φέρεις κοντά στο Θεό;

Ανώνυμος είπε...

http://www.johnleary.com

Wednesday, August 13, 2014:
Jesus said: “My people, I have given you this vision of how My angels have placed a cross on the foreheads of all of My faithful. You cannot see this cross now, but it will be visible on your foreheads during the tribulation. It will be this cross that will allow you into My refuges. My angels will not allow anyone without a cross to enter My refuges. More souls, who will be converted at the Warning, will be marked with crosses later. The evil ones will not see your cross, but other faithful people will see your cross. This will be how you can tell a faithful person from an evil person in the tribulation. This ‘T’ (tau in Greek) sign is mentioned in today’s first reading from Ezekiel (9:1-24) where an angel marked the faithful with a T on their foreheads. This protected them from the destroying angel. This is similar in the old Exodus when the Hebrews put lamb’s blood on their doorposts and lintels so the destroying angel would pass over their houses. Now, you have a modern day Exodus where the cross on your foreheads was purchased by My Blood in My sacrifice on the cross. In your research, you noticed the ‘T’ (tau) symbol was promoted by St. Francis of Assisi, so all Franciscans wear this symbol of My cross. This cross on your foreheads today, will be your means of protection when you come to My places of refuge in the tribulation. My angels will place a shield of invisibility over My faithful on their way to My refuges.”

Sunday, August 17, 2014:
Jesus said: “My people, there are a lot of sacrilegious Holy Communions being received at Masses on the weekends. You know for yourself that very few souls come to Confession. Part of this is a rationalization that they do not commit mortal sins. One big situation is that a good share of couples are not married, yet they are having relations that are mortal sins of fornication. It is hard to live in this situation without knowing they are committing sins. Confessing this sin in Confession would be hard to say that these people would not be repenting this sin, because there is no firm purpose of amendment to stop this sin. This is why such people who are committing sexual sins should not be receiving Holy Communion without Confession. It is better to get married, than to live in sin. You commit another mortal sin of sacrilege if your receive Holy Communion in the state of mortal sin. This behavior is obvious to people, so it is good to warn people not to live together in sin, and not to receive Holy Communion in the state of mortal sin without Confession. In church almost everyone gets up to go to receive Holy Communion, so it would be awkward and embarrassing to remain in the pew. Those in mortal sin should remain in the pews, but they can receive if they go to Confession. Sacrilegious Holy Communions are received a lot because people are spiritually lazy in not getting married, and not going to Confession. If you truly love Me, then My faithful should live properly and come to frequent Confession.”

... Αυτός είναι ο λόγος που αυτοί οι άνθρωποι που διαπράττουν σεξουαλικές αμαρτίες, δεν θα πρέπει να λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία χωρίς Εξομολόγηση. Είναι καλύτερα να παντρευτεί, παρά να ζει στην αμαρτία. Θα διαπράξετε άλλο θανάσιμο αμάρτημα της ιεροσυλίας αν λάβετε σας Θεία Κοινωνία στην κατάσταση των θανάσιμο αμάρτημα. Αυτή η συμπεριφορά είναι προφανές για τους ανθρώπους, γι 'αυτό καλό είναι να προειδοποιήσει τους ανθρώπους να μην ζήσουν μαζί στην αμαρτία, και όχι για να λάβουν τη Θεία Κοινωνία σε κατάσταση θανάσιμο αμάρτημα χωρίς Εξομολόγηση.