Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Προς δόξαν Θεού (ποίημα)

Η ακροάτριά μας Κ.Ν. μας έστειλε το παρακάτω ποίημα, το οποίο και αναρτούμε:


Προς δόξαν Θεού

 

Γράψε, παιδί μου, γράψε σε τούτο το χαρτί

το Πνεύμα το Πανάγιο τι έχει να σου ειπή.

Έρχεται, παιδί μου, μπόρα έρχεται καταχνιά,

ο ήλιος για λίγο θα κρυφτή, έρχονται δεινά.

Από την αποστασία, την παρακοή,

την ειδωλολατρία φτάνει η οργή.

Σας έδωσα τα πάντα, σας χάρισα το φως,

το αίμα μου το Τίμιο επάνω στο Σταυρό.

Μετάνοια δεν βλέπω, με αρνήθηκαν οι πολλοί

και θέλω να τους σώσω την ύστατη στιγμή.

Φωνάξετε, λαλήστε ζει Κύριος ο Θεός,

πάλι ξαναγυρίστε στον Αληθινό Θεό.

Αυτοί που σας κυβερνούνε έχουν σκοτάδι στην ψυχή.

Είναι μακριά μου στου Άδη την αυλή.

Εκεί θα καταντήσουν αμέτρητες ψυχές

που αρνήθηκαν Εμένα για τις επίγειες χαρές.

Θα κλάψουνε μανούλες με δάκρυα καυτά

γιατί ποτέ τους δεν ερμήνευσαν τις γέννες τους σωστά

λίγα είναι τα πρόβατα που είναι στο Μαντρί

  και δεν θα φοβηθούνε ό,τι και να γενεί,

γιατί κοντά τους θα είναι ο Τριαδικός Θεός,

Εκείνος που τους χάρισε τον ήλιο και το φως.

Παιδιά μου αγαπημένα, σας αγαπώ πολύ,

δουλέψτε θυγατέρες μου βράδυ και πρωί.

Μετάνοια ζητάω, πέστε το καθαρά

σε κάθε ένα παιδί μου, πριν έρθουν τα δεινά.

Καλλιόπη και Μαρία, Μαρία, Φωτεινή,

Ειρήνη Χρυσοβαλάντου, Προκοπία μου καλή

κρατήστε τις λαμπάδες σας αναμμένες, φωτεινές.

Από εσάς θε να σωθούνε κι άλλες πολλές ψυχές.

Κάνετε ομολογία με φλόγα στην ψυχή

και ο Κύριος ακούει και το σίγμα και το νι.

Σας δίνω ευλογία καθημερινά,

σας έχω ετοιμάσει αιώνια αγαθά.

Μιλάτε για εξομολόγηση και Αγία Κοινωνία,

έτσι θα δούνε οι πιστοί  την Ουράνια Βασιλεία.

Είσαστε οι εργάτριές μου σε αμπελώνα της ψυχής

και γω θα σας χαρίσω την ουράνια ζωή.

Δόξα στον Τριαδικό Θεό μας

                                                                                                                                                       20-11-2012

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είναι μοναδικό πραγματικά!!!