Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Προσωπικη εμπειρια με τον Αγιο Νεκταριο‏

Λάβαμε σήμερα το παρακάτω κείμενο. Το δημοσιεύουμε αυτούσιο, χωρίς καμία αλλάγη, χωρίς το όνομα του αποστολέα, κατά την επιθυμία του.

Αγαπητοι κυριοι και κυριες του Οπου γης χαιρεται εν Κυριω!Σας γραφω παραμονη της εορτης του μεγαλου Αγιου της ορθοδοξης εκκλησιας μας , του Αγιου Νεκταριου.Προς δοξα του Αγιου Τριαδικου Θεου και του Αγιου Του Νεκταριου θα σας περιγραψω το θαυμα του Αγιου μας στην οικογενεια μου.
Ηταν Φθινοπωρο του 1999 οταν στα χερια μου ηρθε βιβλιο με τον βιο και τα θαυματα του Αγιου Νεκταριου.Τοτε η γυναικα μου ηταν εγκυος στον δευτεροτοκο γιο μας Βασιλη.Συγκλονιστηκα απ αυτα που διαβασα και μου εκανε τρομερη εντυπωση η υπομονη του Αγιου στις συκοφαντιες των ανθρωπων εκεινων που δεν αναγνωρισαν στο προσωπο του Αγιου τον αξιο εργατη του αμπελωνος Του Κυριου μας.Εκεινη την περιοδο περνουσα παρομοιες καταστασεις και αμεσως ταυτιστηκα με τον Αγιο Νεκταριο.Μιλησα στην γυναικα μου για τον Αγιο και της προτεινα να διαβασει το βιβλιο.Η αντιδραση της ηταν αδιαφορη , λεγοντας πως ολοι οι Αγιοι το ιδιο ειναι.Να σημειωσω πως το καλοκαιρι του 1998 η γυναικα μου γεννησε τον πρωτοτοκο γιο μας που εζησε μολις τρεις ημερες και μετα απεβιωσε.Ο θανατος προηλθε απο τραγικα λαθη του γυναικολογου και της παιδιατρου μας.Κατω απο αυτες τις συνθηκες εξελιχθηκε το θαυμα του Αγιου Νεκταριου.Λιγες ημερες μετα τη συζητηση με την γυναικα μου και ξημερωματα της εορτης του Αγιου , ξαφνικα εμφανιστηκε αιμορραγια στον ογδοο μηνα της κυησης.Δυστυχως η εγκυμοσυνη δεν εξελισσονταν φυσιολογικα για μας.Μετα απο επικοινωνια με τον γυναικολογο μας η γυναικα μου επρεπε να μεταφερθει στην κλινικη.Ανημερα των Ταξιαρχων και ξημερωματα της εορτης του Αγιου ο καιρος ηταν ασχημος με ισχυρες βροχοπτωσεις.Επρεπε να μεταφερθουμε απο τα Φαρσαλα στην Καρδιτσα οπου βρισκεται η κλινικη.Κατω απο καταρακτωδη βροχη πηγαινοντας με 170 χιλ φθασαμε και ο γιατρος αμεσως οδηγησε την γυναικα μου στον υπερηχο.Επρεπε να κανει καισαρικη τομη , προσπαθωντας , οπως μου ειπε ιδιατερως , να σωσει την γυναικα μου και εβλεπε για το παιδι.Αντιλαμβανεστε τα συναισθηματα μου οταν ακουσα τα λογια αυτα.Ενιωσα να περνω τον γολγοθα του 1998.Αφησα τον γιατρο να κανει την δουλεια του και εφυγα για το Νοσοκομειο να δηλωσω την ομαδα αιματος της συζυγου μου.Θα χρειαζομασταν σιγουρα αιμα.Οταν επεστρεψα στην κλινικη με περιμενε μια μεγαλη εκπληξη , ο παιδιατρος μας με φωναξε να μου ευχηθει για το νεογεννητο παιδι μας.Οι αντιδρασεις του , παροτι οκταμηνιτικος , ηταν απολυτως φυσιολογικες και μονο επειδη γεννηθηκε 2 κιλα επρεπε να μεταφερθει στη μοναδα νεογνων του Πανεπιστημιακου Νοσοκομειου Λαρισας.Πραγματι η μεταφορα εγινε με ασθενοφωρο και η εξελιξη ηταν εντυπωσιακη.Οι γιατροι του Νοσοκομειου μας πηραν στις εξι ημερες τηλεφωνο για να παρουμε το παιδι στο σπιτι , ολα ηταν φυσιολογικα.Η γυναικα μου επεστρεψε απο την κλινικη την ογδοη μερα απο την γεννηση!Αντιλαμβανεστε τη χαρα και την ανακουφιση που νιωσαμε ολοι μας.Ο Αγιος θελησε να μπει στη ζωη μας μ αυτον τον τροπο που γνωριζει μονο ο Θεος.Τον τριτοτοκο γιο μας τον ονομασαμε Νεκταριο και την βαπτιση την καναμε στο μοναστηρι του Αγιου στην πανεμορφη Αιγινα.Θελησα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μας με τον Αγιο Νεκταριο και αν δημοσιοποιησετε το κειμενο θα ηθελα να κρατησω την ανωνυμια μου.
Ευχαριστω για την υπομονη σας μετα τιμης Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: