Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Για το σημερινό ολοήμερο αφιέρωμα στην Μικρασιατική Καταστροφή

Λάβαμε νωρίτερα το ακόλουθο κείμενο για τη σημερινή μέρα που δεν έχουμε δικαίωμα να ξεχάσουμε. Για το λόγο αυτό, σήμερα το ραδιόφωνο που μιλάει στην ψυχή μας έχει τροποποιήσει το πρόγραμμά του και μεταδίδει ένα ολοήμερο αφιέρωμα στην καταστροφή της Σμύρνης, που ήταν και ο τραγικός επίλογος της Μικρασιατικής καταστροφής πριν από 89 χρόνια… Το κείμενο που λάβαμε έχει ως εξής:

«Κατάφεραν και έκαναν τη σημερινή ημέρα, μια συνηθισμένη καθημερινή ημέρα σαν όλες τις άλλες. Σήμερα 31 Αυγούστου 2011 κανένας και τίποτε (εκτός του ρ/σ της Πειραϊκής Εκκλησίας) δεν μιλά ούτε αναφέρεται  στη φοβερή και θλιβερή επέτειο της Μικρασιατικής καταστροφής. Μα τόσο γρήγορα πέρασε στο πετσί μας το δίδαγμα τού βιβλίου της κας Ρεπούση; Τόσο εύκολα το ενστερνιστήκαμε; Πόσο φοβεροί μαθητές έχουμε γίνει!!!
Έχω υποχρέωση, σαν Μικρασιάτης, να μιλώ και να θυμάμαι το φοβερό διωγμό του παππού μου, της γιαγιάς μου, των θείων μου καθώς και το φρικτό και βασανιστικό θάνατο των περισσοτέρων εκ των συγγενών μου. Έχω ιστορικό χρέος σαν Έλληνας να μιλώ και να θυμάμαι τον ξεριζωμό της Ελλάδας από τα ευλογημένα χώματα της Ιωνίας, που επί 4000 χρόνια κατοικούνταν από ΕΛΛΛΗΝΕΣ. 4000 χρόνια!!! Ήταν αρκετά, ως φαίνεται, τα κάποια λίγα έτη μεθοδευμένης και καλά οργανωμένης προδοσίας για να ξεχαστούν 4000 χρόνια Ελληνισμού στη Μικρασία. Συγχαρητήρια λοιπόν, σε όλους μας, που τόσο εύκολα ξεχνάμε και άλλο τόσο εύκολα κάνουμε φιλίες και θαυμάζουμε, μέσω σήριαλ, την ευσεβή ζωή εκείνων που ορθοπόδησαν από το βιος των προγόνων μας και που τους έσφαξαν σαν τα σκυλιά, με την πλάτη βεβαίως πάντα, των … συμμάχων μας. Σαν ύστατο φόρο τιμής στη σημερινή ημέρα λοιπόν, ας κάτσουμε το βράδυ στους άνετους καναπέδες μας και ας παρακολουθήσουμε με ζήλο τα σήριαλ των καρδιακών μας φίλων. Των φίλων που η γιαγιά μου (98 ετών σήμερα) και οι πατέρες μας και οι Μικρασιάτες πρόγονοί μας, δεν θα ξεχάσουν ποτές. Και μετά από όλα αυτά αναρωτιόμαστε γιατί καταντήσαμε έτσι!!! Δεν έχουμε διδαχθεί ότι την προδοσία όλοι την θέλησαν, τον προδότη όμως, κανείς!; Πάντα ο προδότης θα φαντάζει στα μάτια των άλλων ως άλλο σκουλήκι που σέρνεται και χαμογελά δουλικά βλέποντας την μπότα του αφέντη του να το πλησιάζει για το λιώσει, αφού του έκανε το χατίρι που ήθελε.
Ο Θεός να μας λυπηθεί και να μας βοηθήσει στο κακό που έφεραν οι προδότες της πατρίδας μας.
Α.Μ.Ρ.»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΗ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ... ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ! ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΑΘΛΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ(;) ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ.... Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΗΣΙΟ ΑΓΩΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ....... ΧΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ