Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο απαγορεύει τη λέξη ΜΗΤΕΡΑ!!!

Ευχαριστούμε τον Ι.Ζ. που μας έστειλε την παρακάτω απίστευτη είδηση. Ειλικρινά είναι να χάνεις όποια λογική μπορεί να διαθέτεις... Αυτό είναι πρόοδος;;;

Η ΕΕ απαγόρευσε την λέξη "ΜΗΤΕΡΑ"

για χάρη των ομοφυλόφιλων/ἀποφαση 12267

Τὸ Εὐρωπαϊκὸ Συμβούλιο ὑποδεικνύει τὴν ὑποβολὴ ἀποφάσεως 12267, διὰ τῆς ὁποίας μεταξὺ ἄλλων συνιστᾶται νὰ καταπολεμηθῇ ὡς σεξιστικὴ στερεοτυπία (!) ἡ χρῆσις τοῦ ὅρου «μητέρα» .
Συνιστᾶται λοιπὸν ἡ παράκαμψις τῆς χρήσεως τῆς ἐννοίας αὐτῆς, ὡς ἀνασταλτικῆς τῆς «ἰσότητος τῶν φύλων». Ἔτσι ἀξιολογεῖται ὁ ῥόλος τῆς μητέρας ὡς παθητικὴ λειτουργία.
Ἰδιαιτέρως «προωδευμένη» ἐπ᾿ αὐτοῦ προκύπτει ἡ Ἑλβετία. Συμφώνως πρὸς νέαν ὁδηγίαν περὶ τῆς ὑπηρεσιακῶς ἐνδεικνυμένης γλώσσης, ἐμπίπτει ἡ χρῆσις τῶν ἐννοιῶν «πατέρας» καὶ «μητέρα» εἰς τὴν κατηγορίαν τῶν καλουμένων «ἐννοιῶν διακρίσεων»· συνεπῶς τὰ παιδιὰ δὲν θὰ μποροῦν ἐπισήμως νὰ ἔχουν πατέρα καὶ μητέρα ἀλλὰ «γονεϊκὰ μέρη» ἢ «α΄ καὶ β΄ γονικὸ» ὡς γονεῖς. «Ἡ ὁδηγία εἶναι ὑποχρεωτικὴ προκειμένου περὶ ὑπηρεσιακῶν δημοσιευμάτων καὶ ἐγγράφων», ἐξήγησε ἡ Isabel Kamber, ὑποδιευθύντρια τοῦ Γερμανικοῦ τομέως τῆς Κεντρικῆς Γλωσσικῆς Ὑπηρεσίας τῆς ὁμοσπονδιακῆς καγκελαρίας τῆς Ἑλβετίας.
Σχόλιο:
Το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ψήφισε δηλαδή υπέρ μιας έκθεσης που στόχο έχει να υποχρεώσει όλα τα κράτη μέλη να αναγνωρίσουν ως έγκυρα τα «πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης» που προέρχονται από κράτη μέλη της ΕΕ που επιτρέπει GAY γάμους, (ή και πολυγαμικούς –πχ. Ολλανδία) αφού οι γονείς δεν θα είναι πια «πατέρας» και «μητέρα».
Τοιουτοτρόπως εὐθυγραμμίζονται οἱ πολιτικοὶ ἰθύνοντες τῆς Βέρνης πρὸς τὴν γραμμὴν τῆς κατ᾿ ἐφαρμογὴν τῆς ἰσότητος τῶν φύλων ὑποβολῆς ἀποφάσεως 12267 τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Συμβουλίου. Ἡ συγκεκριμένη ὑποβολὴ θὰ εἶναι καὶ εὐνοϊκὴ πρὸς τὴν διεκδίκησιν γονεϊκότητος ὑπὸ ὁμοφυλοφίλων ζευγῶν· ὁπότε κάποιο παιδὶ μὲ «κοινωνικοὺς γονεῖς» δύο λεσβίες γυναῖκες, δὲν θὰ εἶχε πλέον (ὅπως τώρα) μία μητέρα καὶ μία θετὴ μητέρα ἀλλὰ δύο «γονεϊκὰ μέρη»: γονεϊκὸ μέρος 1 καὶ γονεϊκὸ μέρος 2. Θὰ εἶναι ὅμως ἀναγκαίως καὶ συνεπὲς πρὸς τὴν ὡς ἄνω γραμμὴν νὰ ἀλλάξῃ καὶ ὁ παπποὺς εἰς προγονέα 1, ἡ γιαγιὰ εἰς προγονέα 2 - ἤ, ἀκόμη καλλίτερα, εἰς προγονεϊκὸν μέρος 1.1, προγονεϊκὸν μέρος 1.2 καθὼς καὶ προγονεϊκὸν μέρος 2.1 καὶ προγονεϊκὸν μέρος 2.2 …

Θὰ διερωτᾶτο κανεὶς εὐλόγως, τὶ εἴδους σκληρὰ φάρμακα παίρνουν ἐκεῖ στὸ Εὐρωπαϊκὸ Συμβούλιο;

ΠΗΓΗ: http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5113&Itemid=1
http://save-zack-id65.blogspot.com/2010/11/blog-post_24.html
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/12267.html

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Η απόλυτη ξεφτίλα.....

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα απαξίωσαν και εξαφάνισαν τον πατέρα και τον γονικό του ρόλο.
Κανένας δεν φώναξε!
Σειρά, τώρα, έχουν οι μητέρες και όλοι ...αναστατώθηκαν!, ...εκτός από την Γενική Γραμματεία Ισότητας και τους Φεμινιστικούς Συλλόγους γυναικών!

Περίεργο;!
...Δεν νομίζω!!!

nerio είπε...

Σε μια χώρα που ο γονέας διακρίνεται σεξιστικά σε πατέρας ή μητέρα, την εποχή μάλιστα που κι οι 2 γονείς εργάζονται και τα παιδιά τα ανατρέφει ο παιδικός σταθμός, ακόμα κι ολοήμερος, ή η Φιλιππινέζα ( στο σεξισμό προστέθηκε κι ο ρατσισμός)που η ανεργία πλήττει αδιάκριτα και τα δύο φύλα, δίνοντας χρόνο και στους 2 για την ανατροφή του παιδιού, τη στιγμή που όλοι κόπτονται για τα δικαιώματα της γυναίκας, αλλά κανείς για τα δικαιώματα του παιδιού, όπως αυτά ρητά καθορίζονται στη διεθνή σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού που έχει υπογραφεί και κατοχυρωθεί ως νόμος από 192 χώρες μεταξύ των οποίων κι η Ελλάδα, που ακόμα κι οργανώσεις για την ισότητα αγωνίζονται και διαιωνίζουν αυτήν την ανισότητα, ακόμα κι η Γενική γραμματεία Ισότητας δεν έχει ποτέ καταδικάσει γυναικείες οργανώσεις (και μάλιστα είναι ο κύριος χρηματοδότης τους με τα λεφτά μας) που μιλάνε ενάντια στη γονεϊκή ισότητα και υποστηρίζουν αστήρικτα ότι το παιδί χρειάζεται τη μητέρα του χωρίς να λεν το αυτονόητο ότι χρειάζεται και τον πατέρα του, που σε ένα διαζύγιο βλέπουν έναν πόλεμο άντρα- γυναίκας χωρίς να βλέπουν το παιδί, που χρησιμοποιείται δημοσίως κι απροκάλυπτα το παιδί ως όπλο επίθεσης κι εκβιασμού για απόσπαση χρημάτων εν είδει διατροφής, κι όχι από οργάνωση απαγωγέων αλλά από τους ίδους του τους γονείς ( συνήθως μητέρα, όχι επειδή αυτή είναι a priori χειρότερη, αλλά επειδή σε αυτήν δίνεται το δικαίωμα να καταστρέψει το παιδί της στο όνομα της μητρικής αγάπης σα σύγχρονη Μήδεια), που αυτή η συμπεριφορά δεν είναι σπάνια εξαίρεση,κατακριτέα ή επιλήψιμη, δεν τιμωρείται από τα δικαστήρια αλλά αποφασίζεται από αυτά και γίνεται κανόνας κι όπλο καταστροφής του παιδιού,
ανυσηχούμε αν 100 ή 200 ή 1000 ομόφυλα ζευγάρια
σε μια άλλη χώρα θα λέγονται γονείς;
Δε σκεφτόμαστε πώς τόσες χιλιάδες αθώα παιδιά στη χώρα μας από τόσες χιλιάδες διαζύγια κάθε χρόνο θα σωθούν;

Χρειάζεται η λέξη μητέρα, εφ όσον δεχτούμε ότι χρειάζεται κι η λέξη πατέρας και το παιδί έχει δικαίωμα και στους 2 γονείς

Ανώνυμος είπε...

Ἕνα ἀπὸ τὰ πλέον φρικτὰ πράγματα ποὺ συνέβησαν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἀρχιερατείας τοῦ Πάπα Ἰωάννου-Παύλου ΙΙ καὶ μὲ τὴν ἀνοχή του (σιωπηλὴ συγκατάβαση) ἦταν καὶ ἡ ἀπάλειψη τοῦ Ὀνόματος τῆς Ἁγίας Τριάδος κατὰ τὴν τέλεση τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος, ἀπὸ ἀρκετὲς «μοντέρνες» καὶ «προοδευτικὲς» Ἐνορίες στὶς Η.Π.Α., στὸν Καναδᾶ, στὴν Αὐστραλία, κτλ.

Μοντερνιστὲς «ἱερεῖς», ἐπηρρεασμένοι ἀπὸ τὴν λεγομένη «φεμινιστικὴ θεολογία», ἀπέρριψαν τὸν τῦπο τοῦ Βαπτίσματος «(Ν)... ἐγὼ σὲ βαπτίζω εἰς τὸ Ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» ἐπειδὴ οἱ φεμινίστριες δὲν θέλουν νὰ ἀκοῦν κάτι ποὺ παραπέμπει στὸ ἀνδρικὸ φῦλο (π.χ. Πατήρ, Υἱός, κ.ἄ.) ἀλλὰ κάτι τὸ οὐδέτερο.

Βάπτιζαν λοιπὸν αὐτοὶ οἱ «ἱερεῖς» τὰ παιδιὰ «εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Δημιουργοῦ καὶ τοῦ Λυτρωτοῦ (ἤ, τοῦ Ἐλευθερωτοῦ) καὶ τοῦ Ἐξαγιαστοῦ (ἤ, τοῦ... Διατηρητοῦ)», γιὰ πάνω ἀπὸ 20 χρόνια.

Παρὰ τὶς διαμαρτυρίες πολλῶν πιστῶν ἀλλὰ καὶ κληρικῶν ὅλων τῶν βαθμίδων, τὸ Βατικανὸ δὲν ἔλαβε θέση παρὰ μόλις τὴν 1η Φεβρουαρίου 2008, καταδικάζοντας αὐτὴ τὴν αἰρετικὴ πρακτική, καὶ δηλώνοντας ὅτι ὅλες οἱ «βαπτίσεις» ποὺ δὲν εἶχαν γίνει εἰς τὸ Ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος εἶναι ἄκυρες καὶ θὰ πρέπει νὰ ἐπαναληφθοῦν.

Ἡ σχετικὴ ἀπάντηση τοῦ Βατικανοῦ (στὰ Ἀγγλικά):

CONGREGATION FOR THE DOCTRINE OF THE FAITH
RESPONSES TO QUESTIONS PROPOSED
on the validity of Baptism conferred with the formulas
«I baptize you in the name of the Creator, and of the Redeemer, and of the Sanctifier»
and «I baptize you in the name of the Creator, and of the Liberator, and of the Sustainer»

QUESTIONS
First question: Whether the Baptism conferred with the formulas «I baptize you in the name of the Creator, and of the Redeemer, and of the Sanctifier» and «I baptize you in the name of the Creator, and of the Liberator, and of the Sustainer» is valid?
Second question: Whether the persons baptized with those formulas have to be baptized in forma absoluta?
RESPONSES
To the first question: Negative.
To the second question: Affirmative.
The Supreme Pontiff Benedict XVI, at the Audience granted to the undersigned Cardinal Prefect of the Congregation for the Doctrine of the Faith, approved these Responses, adopted in the Ordinary Session of the Congregation, and ordered their publication.
Rome, from the Offices of the Congregation for the Doctrine of the Faith, February 1, 2008.
William Cardinal Levada
Prefect
Angelo Amato, S.D.B.
Titular Archbishop of Sila
Secretary

ΠΗΓΗ: http://sspxii.blogspot.com/2011/03/3.html

dk είπε...

Ένα είναι σίγουρο. Ότι για να φτιαχτεί ένα παιδί χρειάζονται 2 γονείς. Κάθε παιδί είναι ένας νέος άνθρωπος με δικαιώματα και όχι πράγμα ,αξεσουάρ κλπ ενός ή δύο ενηλίκων. Επίσης για να ανατραφεί χρειάζονται δύο γονείς διαφορετικοί σε ισότιμο όμως ρόλο. Δεν είμαι ειδικός ούτε ομοφυλόφιλος για να κρίνω, εάν, οι 2 ομοφυλόφιλοι γονέας Α και γονέας Β, έχουν διαφορετική ψυχολογία οπότε ψυχολογικά τουλάχιστον πληρούν τους όποιους όρους ανατροφής χρειάζεται ένα παιδί. Είναι όμως πραγματικά αξιοσημείωτο πως η πραγματική ισότητα των φύλλων περνά μέσα από ομοφυλοφιλικές διεκδικήσεις, ενώ για τα αυτονόητα δικαιώματα των παιδιών που αποτυπώνονται στην Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ΔΣΔΠ)που κυρώθηκε και από την Ελλάδα με τον νόμο 2101/1992 (ΦΕΚ Α 192)εδώ και 20 χρόνια, παραμένουν κενό γράμμα και ευχολόγιο.
Είναι σε κάθε περίπτωση πάντως καλό να αποφεύγονται σεξιστικές διαφοροποιήσεις στους γονείς και εάν προς αυτή την κατεύθυνση οδηγεί η νέα ρύθμιση δεν με απασχολεί από πού προέρχεται και για ποίους προωθείτε . Χρειάζεται να βάλουμε πάνω από όλα τα παιδιά και τα δικαιώματα τους. Όπως για παράδειγμα το άρθρο 18 της ΔΣΔΠ.
Περισσότερα στο http://www.gonis.gr/index.php?pN=%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC&txtWebPageID=118
http://www.gonis.gr/index.php?pN=%CE%91%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1&txtWebPageID=220
http://www.gonis.gr/index.php?pN=%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AE_%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1