Μας ήρθε το παρακάτω mail από την ακροάτριά μας Τ.Β. Ο τίτλος της ανάρτησης περιγράφει ένα γεγονός. Μόνο που το έργο που θα πάνε τα παιδιά να παρακολουθήσουν δεν είναι και τόσο αθώο...
"ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΓΙΝ"
Οι Θεοί, απογοητευμένοι από την κακία των ανθρώπων, αποφασίζουν να καταστρέψουν τον κόσμο. Δύο από αυτούς όμως διαφωνούν με την απόφαση.
Γι’ αυτό κατεβαίνουν στη γη, ελπίζοντας να βρουν έστω και έναν καλό άνθρωπο, ή ύπαρξη του οποίου θα τους δώσει κάποιο επιχείρημα για να την ακυρώσουν.
Μεταμφιεσμένοι σε φτωχούς ταξιδευτές, επισκέπτονται το Σε Τσουάν (ένα χωριό της Κίνας) και ζητούν φιλοξενία. Οι κάτοικοι τους την αρνούνται, επειδή νομίζουν ότι είναι φτωχοί και μόνο η καλή Γιν - μια φτωχή νεαρή πλύστρα - τους φιλοξενεί.
Γι’ αυτό κατεβαίνουν στη γη, ελπίζοντας να βρουν έστω και έναν καλό άνθρωπο, ή ύπαρξη του οποίου θα τους δώσει κάποιο επιχείρημα για να την ακυρώσουν.
Μεταμφιεσμένοι σε φτωχούς ταξιδευτές, επισκέπτονται το Σε Τσουάν (ένα χωριό της Κίνας) και ζητούν φιλοξενία. Οι κάτοικοι τους την αρνούνται, επειδή νομίζουν ότι είναι φτωχοί και μόνο η καλή Γιν - μια φτωχή νεαρή πλύστρα - τους φιλοξενεί.
Για να την ευχαριστήσουν οι Θεοί, της αφήνουν πολλά χρήματα, για να αλλάξει τη ζωή της. Η Γιν, αγοράζει ένα μαγαζί και … αρχίζουν οι περιπέτειές της. Όλοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την καλοσύνη της. Το μαγαζί, σίγουρα θα κλείσει. Και τότε, εμφανίζεται ο Γιανγκ, ο σκληρός «εξάδελφος» (που δεν είναι άλλος από την ίδια τη Γιν … μεταμφιεσμένη). Αυτός πια θα δίνει λύσεις, όταν οι δυσκολίες γίνονται αξεπέραστες για τον ευαίσθητο χαρακτήρα της καλής Γιν. Όσο τα προβλήματα πληθαίνουν, τόσο η παρουσία του Γιανγκ γίνεται πιο συχνή.Παράλληλα η Γιν εμφανίζεται όλο και πιο σπάνια. Μέχρι που τελικά …εξαφανίζεται». Η «έννομη τάξη», κατηγορεί τον Γιανγκ για το … φόνο της Γιν. Στη δίκη που ακολουθεί, ένορκοι είναι όλο το χωριό και … οι θεατές της παράστασης.Που (ελπίζουμε) να προτρέψουν τον Γιανγκ να ξαναγίνει Γιν και όλα να τελειώσουν με τραγούδι, με χορό, με... παντρολογήματα και με το «μήνυμα» ότι
"μέσα σ’ ένα απάνθρωπο και άδικο περιβάλλον, ένας απόλυτα καλός άνθρωπος ίσως καμιά φορά να χρειάζεται τη βοήθεια κάποιου «κακού» Γιανγκ, όχι μόνο για να επιβιώσει, αλλά και για να διατηρήσει κάποια ελπίδα να κάνει και τον κόσμο λίγο καλύτερο και πιο ανθρώπινο".
"μέσα σ’ ένα απάνθρωπο και άδικο περιβάλλον, ένας απόλυτα καλός άνθρωπος ίσως καμιά φορά να χρειάζεται τη βοήθεια κάποιου «κακού» Γιανγκ, όχι μόνο για να επιβιώσει, αλλά και για να διατηρήσει κάποια ελπίδα να κάνει και τον κόσμο λίγο καλύτερο και πιο ανθρώπινο".
2 σχόλια:
Το να αποδεχτούμε την ύπαρξη του "κακού" Γιανγκ το εξισορροπούμε και το εναρμονίζουμε σ' ένα φαινόμενο - Θεό με το γιν. Έτσι το Γιν και το Γιανγκ είναι οι δύο υποστάσεις του ενός θεού και προέρχονται και οι δύο από αυτόν...
Το παιδικό μυαλό λοιπόν μλεσα από το θεατρικό έργο εθίζεται και αποδέχεται το κακό σε κάθε του μορφή ως ισοδύναμο με τον αγαΘό Θεό, μόνο που τώρα μια του πλευρά του πανάγαθου είναι - δημιουργεί -επιτρέπει και άρα δικαιολογεί το κακό σε όλες του τις εκφάνσεις!!!!!!!!
Ευχαριστώ
Με πήγατε λίγα χρόνια πίσω όταν στα παιδιά του δημοτικού, σε δημόσιο σχολείου του κέντρου της Αθήνας, είχαν προβάλει σε κενή ώρα μια από τις ταινίες του Χάρι Πότερ. Όταν πήγα να διαμαρτυρηθώ στο διευθυντή με "αποστόμωσε" εξηγώντας ότι η ταινία έχει πολύ ενδιαφέροντα σκηνικά και εφέ και είναι "διασκεδαστική και παιδική"....Προσπάθησα να διαμαρτυρηθώ σε ανώτερους, αλλά ανακάλυψα επίσημη λίστα ταινιών προτεινόμενων από το Υπουργείο Παιδείας στην οποία υπήρχε και η εν λόγω ταινία... Δυστυχέστατα σήμερα θα πρέπει οι γονείς να ελέγχουν πολύ προσεκτικά κάθε τι προτεινόμενο από σχολείο και δασκάλους.
Δημοσίευση σχολίου