Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Μητρικός Θηλασμός...

Σήμερα κάναμε μόνο μία αναφορά από ραδιοφωνικού αέρος... Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε σύντομα με πολλές πληροφορίες και στοιχεία...

Μητρικο γαλα,.
Ενα ανεκτιμητο δωρο απο τη μανα στο μωρο της.
Tροφη και αγαπη μαζι.
Ασφαλεια, ζεστασια, σιγουρια, ανοσια...
Το μωρο γεννιεται και υστερα θηλαζει .

Μετα το σοκ της γεννας, βγαινοντας απο το προστατευμενο περιβαλλον της κοιλιας, η μανα το παιρνει στην αγκαλια της.
Επιστρεφει εκει που πρεπει και ολα ειναι καλα.
Και η μανα το κρατα κοντα της.Το κουβαλα μαζι της οπου παει και θηλαζει οποτε το ζητα. Κανεις δεν την κατηγορει γι αυτο, ειναι φυσικο...
Ετσι ηταν παντα .
Και υστερα ήρθε η προοδος..
Και υποτιμησαν το σωμα αυτο που αν και ειχε τη δυναμη να φτιαξει εναν νεο ανθρωπο, του ειπαν οτι δεν μπορει να τον θρεψει.
Και πειστηκα.
Πειστηκα οτι το γαλα μου για τον ενα ή τον αλλο λογο δεν φτανει ή δεν ειναι καλο.
Οτι κανω κατι λαθος.
Ακομα οτι κανω και κακο.
Και μου προτειναν αγελαδινο γαλα,γαλα αλλης "μανας", αλλου "παιδιου", τροποποιημενο λεει,και φτιαγμενο ομοια καλο, ακομα και καλυτερο απο το δικο μου.
Και μπηκε αναμεσα μας το μπουκαλι.
Και εστειλα το μωρο στο αλλο δωματιο για να μη με συνηθισει κοντα του και για να γινει ανεξαρτητο.
(Και δε σταθηκα να σκεφτω τη στρεβλωση, ποιο θηλαστικο δεν εχει γαλα για τα μωρα του;
Κι αφου τα μωρα μου ειναι ζωα αγκαλιας οπως τα κοαλα, τα μαιμουδακια και τα καγκουρω, πως να νιωθουν ασφαλη μακρια μου;)
Φταιω...
Μα με πεισανε, ολοι γυρω μου,φροντισαν να σκορπισουν τις οποιες αμφιβολιες προβαλε το μητρικο μου ενστικτο.
Ακολουθησα το ρευμα.
Αφησα να με παρασυρει.
Εκανω το σωστο.
Μα κατι μ'ετρωγε.
Κι εψαξα,ρωτησα.
Εμαθα απο αλλες μαναδες.
Ενημερωθηκα.
Και σιγα-σιγα ξυπναω...
Βγαινω απο το παραλογο στο οποιο μπλεχτηκα.
Βγαινω απο την αδρανεια χρονων και τωρα ζηταω το αυτονοητo : ο θηλασμος, ως φυσικο επακολουθο μιας γεννας, να μη βρισκει τοσα προσκομματα.
Να μπορω να εχω τη στηριξη που χρειαζομαι οταν αντιμετωπιζω προβληματα.
Η βοηθεια να ειναι προς την κατευθυνση της συνεχισης του θηλασμου και οχι της διακοπης του.
Γιατι ειναι αρκετα πολυτιμος για να τον διακοπτουμε με την πρωτη ευκαιρια.
Διεκδικω ακομα το δικαιωμα μου να θηλαζω το μωρο μου οποτε και οπου το ζητησει.
Και αντιδρω στην υποκρισια...Το ακαλυπτο γυναικειο στηθος να θεωρειται αποδεκτο σαν εικονα, ενω με ενα μωρο μπροστα του να κατακρινεται και να θεωρειται ντροπη.

Την Κυριακη κανω μια προσπαθεια προς την πορεια αυτη.
Σε θελω κοντα μου.
Εσενα που θηλαζεις και θα συμμετασχεις, για να γινει ο θηλασμος εικονα φυσικη στα ματια του νεου κοριτσιου.
Για μη ξαναχρειαστει ποτε μανα που θηλαζει , να κλειστει σε τουαλετες, αυτοκινητα, η να γυρισει σπιτι βιαστηκα για να θηλασει ενα μωρο που κλαιει..
Εσενα που θηλαζεις και δεν θελεις να θηλασεις δημοσια
Ελα να γνωριστουμε, να πεις τις εμπειριες σου.Ισως απο αυτες μια αλλη νεα μανα, θα βοηθηθει μαθαινοντας απο τη δικη σου εμπειρια.
Εσενα που δεν θηλασες οσο ήθελες ή δεν θηλασες καθολου.
Κυριως εσενα.
Γιατι μονο μαζι με εσενα θα πετυχω.
Μονο αν ειμαστε πολλες μπορει να γινουμε ρευμα.
Δεν ειμαστε απεναντι,ειμαστε μαζι.
Γιατι αν θεωρεις οτι καποιος σου στερησε το δικαιωμα, ειναι η ωρα να ερθεις μαζι μας.
Το ξαναλεω:ειμαστε ΜΑΖΙ!
Μαζι θα προωθησουμε το θηλασμο και θα του δωσουμε τη θεση που του αξιζει.Γιατι μαζι εχουμε παραπανω δυναμη. Γιατι αν μη τι αλλο αγαπαμε ολες τα παιδια μας με ολη τη δυναμη της ψυχης μας και θα θελαμε μια καλυτερη αντιμετωπιση για αυτα και για τα δικα τους παιδια.


ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/thilazo

Δεν υπάρχουν σχόλια: