Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Δύο πολιτικά κείμενα... για όποιον αντέχει

Αγγίζει αμιγώς και μόνο την πολιτική το θέμα αυτής της ανάρτησης. Αν λοιπόν κάποιος αισθάνεται ότι θίγεται όταν μαθαίνει αλήθειες που πονάνε για αυτούς που μας κυβερνούν. Ευχαριστούμε για την αποστολή τους. Το πρώτο έχει να κάνει με τη δήλωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1, όπου ο ίδιος λέει πως δεν αντιλαμβάνεται τι σημαίνει κρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα. Έτσι ακριβώς είναι βέβαια καταχωρημένη η αναφορά στην κρατούσα θρησκεία στο Σύνταγμα της Ελλάδος. Είναι το ίδιο Σύνταγμα που παραμένει σε ισχύ από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα. Αλλά αναρωτιέται κανείς γιατί τόσο πολύ ενοχλεί σήμερα η πίστη μας; Βέβαια το ίδιο ενοχλεί και η Πατρίδα. Στο blog του Σεβ. Μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας στις 18 Απριλίου 2010 είχε κάνει μία ανάρτηση στην οποία τελείωνε με ένα Επιμύθιο. Και αυτό μας το στείλατε εσείς και προκαλεί εντύπωση γιατί αναφέρεται στον αδελφό του Έλληνα πρωθυπουργού. Για τον προβληματισμό και μόνο, σας παραθέτουμε στη σηνέχεια τα κείμενα αυτά.
Σε συνέντευξη του στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, αναφέρθηκε και στο ζήτημα της δημιουργίας τζαμιού. «Υπάρχει νομοθετημένη απόφαση για να δημιουργηθεί τζαμί στην Αθήνα, είναι μια αναγκαιότητα, γιατί ζούμε σε μια χώρα όπου διαμένουν άνθρωποι με διαφορετική θρησκεία από την επικρατούσα, που δεν μπορώ να αντιληφθώ και τον όρο επικρατούσα θρησκεία, αλλά εν πάση περιπτώσει που δεν είναι Χριστιανοί, συνεπώς έχουμε υποχρέωση να τους διευκολύνουμε να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Ας ξεφύγουμε από αυτές τις φοβίες μας ότι αν δημιουργηθεί τζαμί θα υπάρχει κεντρικό ισλαμικό κέντρο. Εάν υπάρχουν Ταλιμπάν μέσα στην Αθήνα είτε υπάρχει τζαμί είτε όχι αυτοί θα υπάρχουν».

http://news.gr.msn.com/political/article.aspx?cp-documentid=155286695

Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια επικοινωνιακή καταιγίδα βασιζόμενη στην λέξη «πατρίδα». Αφού επί σειρά ετών απέτυχαν παταγωδώς -όσο και εάν προσπάθησαν οι «προοδευτικάριοι υποεκτιμητές των πάντων» -να εκχυδαΐσουν την ιερή έννοια της, σήμερα επιχειρούν μια άλλη διαφορετική προσέγγιση.
Από την μια προωθείται μια «απαλλοτρίωση» της λέξεως (πατριωτική οικονομία, πατριωτική οικολογία κ.λ.π.) με σκοπό την υποβάθμιση της έννοιας της και από την άλλη όλο και πιο συχνά την λέξη «πατρίδα» την χρησιμοποιούν άνθρωποι που ποτέ δεν την είχαν χρησιμοποιήσει στην ζωή τους, με προφανή σκοπό την… αποδοχή τους από την κοινωνία.
Τέτοιο παράδειγμα είναι ο αδελφός του Πρωθυπουργού κ. Νίκος Παπανδρέου. Ο άνθρωπος που πέρσι είχε προτείνει με άρθρο του να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση αντί του Παπαδιαμάντη, …ο Χάρυ Πότερ, σήμερα ως… πρωθυπουργικός αδελφός και στην προσπάθεια του να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματα σχετικά με τον ρόλο του, την εμπλοκή του σε διακρατικές συνομιλίες και τα ταξίδια του με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος, απαντά μέσω του συγκροτήματος του ΔΟΛ: «Ακόμη και τούμπες είμαι πρόθυμος να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την πατρίδα μου»!
Βέβαια καλό θα ήταν ο πρωθυπουργικός αδελφός (κατ` άλλους άτυπος πρωθυπουργός από κοινού με τον κ. Παμπούκη) να μας απαντήσει πότε ανακάλυψε την έννοια της πατρίδας, γιατί όπως διαβάζω στο βιβλίο «Η Ελλάδα αιμορραγεί» (Β τόμος σελ. 379), το περιοδικό ΝΕΜΕCIS στο τεύχος του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004 και στις σελίδες 98-99 δημοσίευσε μια επιστολή του κ. Νίκου Παπανδρέου προς την φίλη του Χριστίνα Βάρντ, όπου μεταξύ άλλων γράφει:
«Δεν ξέρω εάν σου είπε ο Γουόλτερ για το υπόβαθρο μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός ¨Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι… μετανάστης στην Ελλάδα(…). Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και… κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για μια ακόμη φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Η μητέρα μου προήδρευε σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικανική καρδιά».
Κατόπιν τούτων όπως καταλαβαίνετε οι τούμπες που είναι πρόθυμος να κάνει ο κ. Νίκος Παπανδρέου, προκειμένου να βοηθήσει την πατρίδα του, αποκτούν άλλο νόημα.
Προφανώς εννοούσε… την Αμερική!

http://kostasxan.blogspot.com/2010/04/blog-post_4383.html#ixzz0kN2KGY8d


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι να πει κανείς... Εγώ στην θέση του θα ντρεπόμουνα. Τότε να φύγεις από την Ελλάδα αν δεν σου αρέσει κύριε. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να μείνεις. Δόξα τον θεό υπάρχουν μπόλικα αεροπλάνα στο αεροδρόμιο. Κάποια θέση θα βρεθεί. Αν δυσκολεύεστε μπορώ να σας βρω εγώ μία... φτηνή κιόλας να μην παραπονιέστε. Και καλό σας ταξίδι.

ΥΓ: Α... μην ξεχάσετε να παρετε και το υπόλοιπο συφερτό μαζί σας. Μας ενοχλεί βλέπετε και είναι να το πετάξουμ εαπό μόνοι μας. Καλύτερα να αποχωρήσετε αξιοπρεπώς.

Με τις χειρότερες συμπάθιες, σας χαιρετώ.
Εκ του ελληνικού λαού.