Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Λάβαμε το παρακάτω mail και ευχαριστούμε πολύ την ακροάτριά μας από την Αμερική που μας το έστειλε. Θα περιμένουμε και δικά σας νέα και μηνύματα, από κάθε γωνιά της Γης μας, στο opougis@hotmail.com  

Αγαπητά μου παιδιά,

"Είμαι πολύ συγκινημένη που ακούω μέρος της επανάληψης του Μαραθώνιου της Πειραϊκής Εκλησσίας. Βρίσκομαι στο Λος Άντζελες εδώ και αρκετό καιρό, στην κόρη μου Θεοδώρα. Η Π.Ε. είναι η μόνη και μεγάλη παρηγοριά που μας συνδέει με την ορθόδοξη χριστιανική Ελλάδα μας καθημερινά! Έχω την χαρά να είμαι από τους πρώτους ακροατές του ραδιοφώνου της Π.Ε. "του ραδιοφώνου που μιλάει στην ψυχή μας"! Μας δίνει δύναμη κι ελπίδα! Ευχαριστούμε Τον Θεό για το δώρο αυτό και προσευχόμαστε γι'αυτό! Ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας Ο Θεός να σας δίνει δύναμη, ευλογία, και υγεία να συνεχίσετε το θεάρεστο έργο σας!

Σας ευχαριστούμε θερμά εσάς και όλους τους συνεργάτες σας!"

Με αγάπη Χριστού

"Ελένη" και Θεοδώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: