Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Η φανερή παρουσία του Διαβόλου στους Ισλαμιστές

H Boko Haram (Η δυτική εκπαίδευση είναι αμαρτία) σκότωσε 50 φοιτητές στη Νιγηρία. Πρώην μέλος της αποκαλύπτει ότι έπιναν σε κούπες το αίμa των χριστιανών
 
Άρθρο από τις Βρυξέλλες των Δ.Πορφύρη και Π.Σταφυλά

Η ισλαμιστική τρομοκρατική οργάνωση Boko Haram άνοιξε πυρ εναντίον τουλάχιστον 50 φοιτητών
την Κυριακή 29/09/13 στη Γεωργική Σχολή της επαρχίας Yobe, στο Gombe στα βορειοανατολικά της Νιγηρίας, μια περιοχή της οποίας τα εκπαιδευτικά ιδρύματα έχουν και στο παρελβόν πληγεί από την ίδια τρομοκρατική οργάνωση . Τους προηγούμενες μήνες με παρόμοια επίθεση είχαν χτυπήσει σχολείο στο Potiscum , σκοτώνοντας 27 μαθητές μαζί με τον δάσκαλό τους. Το σύστημα εκπαίδευσης αποτελεί πάγιο στόχο της εξτρεμιστικής οργάνωσης καθώς το θεωρούν μια δυτική επινόηση.Οι τρομοκράτες εισέβαλλαν στον κοιτώνα του εκπαιδευτικού ιδρύματος και πυροβόλησαν τους φοιτητές που κοιμούνταν. Οι σωροί μεταφέρθηκαν στο κεντρικό νοσοκομείο της πρωτεύουσας Damaturu, σύμφωνα με δήλωση του επικεφαλή των αστυνομικών αρχών, Sanusi Rufai.


Μετά την εκλογική νίκη στο προεδρικό αξίωμα του χριστιανού Goodluck Jonathan στις 16 Απριλίου του 2011 , οι ισλαμιστές της Boko Haram μάχονται για την εγκαθίδρυση της Σαρίας και έχουν αναλάβει την ευθύνη για δεκάδες πολύνεκρες τρομοκρατικές επιθέσεις . Τον περασμένο Μάιο ο Πρόεδρος της Νιγηρίας αναγκάστηκε να κυρήξει το κράτος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε τρείς περιφέρειες που πλήττονται από τις δολοφονικές ενέργειες των ισλαμιστών της ομάδας. Οι κυβερνητικές δυνάμεις κατάφεραν να εκδιώξουν τους ισλαμιστές από το Maidugur στα βορειοανατολικά και να εξαρθρώσουν τις βάσεις της οργάνωσης κατά μήκος της συνοριακής γραμμής με το Τσαντ. O στρατός επιχειρεί και σε άλλες περιοχές προκειμένου να εξουδετερώσει όλα τα προπύργια των εξεγερμένων ισλαμιστών.

Η Boko Haram μαζί με άλλα τρομοκρατικά σχήματα , παρακλάδια της Άλ Κάιντα, αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για τη χώρα.
Οι εκμυστηρεύσεις του 27χρονου Nasir Isiaku, πρώην μέλους της οργάνωσης Boko Haram, ενώπιον χριστιανικού ακροατηρίου στη Γκάνα, δίνουν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τη δράση και τις δομές της ισλαμιστικής οργάνωσης (Ghana news 13/08/13/Observatoire de Christianophobie, dreuz info). Ο Isiaku εξιστορεί τη ζωή του ως δολοφόνου και την απροσδόκητη μεταστροφή του :


"Oι εκπαιδευτές μας μας δίδασκαν πως όσους περισσότερους χριστιανούς σκοτώναμε τόσο περισσότερο διασφαλίζαμε την είσοδό μας στον Παράδεισο (Alijonan). Εντάχθηκα στο « Bafarawa Islamic Center » το 2010, όπου παρακολουθούσαμε μαθήματα αραβικής γλώσσας. Κάθε χρόνο μια εικοσάδα από τα μέλη μας πήγαιναν στο Ιράν όπου βρίσκεται το στρατηγείο για να πραγματοποιήσουν ειδική εκπαίδευση.Η οργάνωσή μας αποκαλείται σιιτική , ωστόσο με την Boko Haram συμπράτταμε στο πρόγραμμα της εθνοκάθαρσης . H ονομασία Boko Haram σημαίνει «η δυτική εκπαίδευση είναι αμαρτία »Υπάρχουν και άλλες εγκληματικές οργανώσεις, που αποτελούν μέρος της σέκτας Boko Haram και γνωρίζω τουλάχιστον έξι.

Όταν εμείς μαθαίναμε ότι ένα απ’αυτά τα γκρουπ θα επιτίθoνταν στους χρστιανούς τους ακολουθούσαμε.Η δική μου οργάνωση προυπήρχε της γέννησής μου.Επέβαλε το νόμο της στον Βορρά υπό το στρατιωτικό καθεστώς του Abacha και ακόμη και σήμερα καθοδηγεί πολυάριθμα παρακλάδια της στην περιοχή. Είμαστε παρόντες στην πλειοψηφία των επαρχιών του Βορρά και κυρίως σε Kastina, Kaduna, Zamfara, Kano, Bauchi, Borno, Gombe, Zaria. Κάποιες φορές όταν αποφασίζαμε να επιτεθούμε στους χριστιανούς και να σκορπίσουμε τον τον τρόμο στα σπίτια τους , νοικιάζαμε ένα ιδιωτικό λεωφορείο για να μεταφέρουμε τα όπλα που θα χρησιμοποιούσαμε εναντίον των απίστων.Ακολουθούσαμε τα μέλη της Boko Haram, κάθε φορά που αυτοί αποφάσιζαν να σφaγιάσουν χριστιανούς ή στρατιώτες γιατί γνωρίζαμε ότι αυτοί οι τελευταίοι σκότωναν τ’αδέλφια μας σε Maiduguri, Yobe και Potiskum.

Ήμουν ένας από τους άνδρες εμπιστοσύνης της ομάδας γιατί ήμουν πιστός και υπάκουος. Διέθετα το μυστικό γραφείο μου όπου δεχόμουν τους εκπροσώπους των χορηγών μας όταν απουσίαζε ο αρχηγός μας και φρόντιζα για τις ανάγκες του καθένα από τα μέλη μας.Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν μπόρεσα να συμμετάσχω σ’όλες τις επιθέσεις εναντίον των χριστιανών και των στρατιωτών.Οι αρχηγοί μας προετοίμαζαν ψυχολογικά υποβάλοντάς μας σε πλύση εγκεφάλου προκειμένου να μας ντοπάρουν να πολεμήσουμε τους χριστιανούς ως εχθρούς του Allah.Όσο περισσότερους χριστιανούς σκοτώναμε τόσο πολλαπλασιάζονταν οι πιθανότητες να μπούμε στον Παράδεισο.Η πλειοψηφία των εκπαιδεύσεών μας πραγματοποιούνταν τη νύχτα γύρω στις 10 :00 και γίνονταν μέσα στο άλσος της ισλαμικής σχολής.Κάποιες μορφές εκπαίδευσης ήταν περίεργες.Πίναμε ειδικό νερό που κάποιοι το χαρακτήριζαν « πνευματικό νερό », γιατί δεν ήταν το συνηθισμένο νερό.Δεχόμασταν επίσης ξένους επισκέπτες που δεν έμοιαζαν σε τίποτα με ανθρώπινα όντα. Αυτοί συμπεριφέρονταν με παράξενο τρόπο. Οι αρχηγοί , μας ζητούσαν ν’αναφέρουμε αποσπάσματα από το κοράνι για να εμφανιστούν αυτοί οι επισκέπτες. Σήμερα εγώ θεωρώ ότι αυτές οι πρακτικές ήταν διαβολικές. Αυτοί εμφανίζονταν ανά 3 ή 4.Έμοιαζαν σε ανθρώπινα πλάσματα αλλά δεν ήταν.Αυτά μας εμψύχωναν με θέλγητρα και μας προετοίμαζαν να ολοκληρώσουμε το καθήκον μας.Μας ζητούσαν να είμαστε δυνατοί και να πολεμήσουμε. Οι αρχηγοί έφερναν κάθε υλική και οικονομική βοήθεια για να μας ενθαρρύνουν.Μετέφεραν μεγάλα χρηματικά ποσά σε αγροτικά και μας ζητούσαν ν’αγοράσουμε όπλα. Πολλοί από τους προμηθευτές μας έρχονταν από τα στρατηγεία της περιοχής.Υπήρχε επίσης ένας άνδρας πολύ δημοφιλής από την πόλη Bayelsa, ο οποίος αν και χριστιανός υποστήριζε οικονομικά τον αγώνα μας.Εγώ ήμουν υπαρχηγός και κάθε φορά που ο επικεφαλής πήγαινε στο Ιράν όφειλα να συντονίσω την οργάνωση και δεχόμουν αντ’αυτού τους χρηματοδότες. Έτσι κατάλαβα τι ακριβώς γινόταν. Είχαμε αρχικά προσχεδιάσει να σκοτώσουμε όλους τους χριστιανούς της Kaduna, πριν ασχοληθούμε με τους υπόλοιπους του Νότου. Πριν από κάθε επιχείρηση πίναμε το «πνευματικό νερό» και αδημονούσαμε για το κακό. Αυτό το «πνευματικό νερό » , μας έκανε πολύ επικίνδυνους, μπρορούσαμε με το παραμικρό να σκοτώσουμε.Το νερό μας ενδυνάμωνε ενάντια στις σφαίρες του ρεβόλβερ και του αυτόματου.Όταν πίναμε αυτό το νερό οι σφαίρες δεν μπορούσαν να μας προλάβουν.Οι αρχηγοί μας διέθεταν δαχτυλίδια μυστηριώδους εξουσίας.Οκτώ από εμάς θα επιλέγονταν και θα δέχονταν αυτά τα δαχτυλίδια.Αυτά θα μας εφοδίαζαν με τα πάντα.

Δεν θυμάμαι πόσα άτομα σκότωσα. Παίρναμε τα όπλα και ρίχναμε στο ψαχνό, στα πόδια των ανθρώπων. Όταν ζητούσαμε από ένα θύμα « δέξου να γίνεις μουσουλμάνος» και αυτό απαντούσε : « όχι», το σφάζaμε σαν κατσίκι.Μετά, έχοντας σκοτώσει τον άπιστο μαζεύαμε το αίμa του με μια μικρή κούπα και το πίναμε.Έτσι το φάντασμα του σφaγμένου δεν μπορούσε να έρθει να στοιχειώσει τα όνειρά μας.Όταν δεν είχαμε την επιθυμία να πιούμε αίμa, βρέχαμε τα δάχτυλα μέσα στην κούπα και τα φέρναμε στο στόμα και αυτό αρκούσε να εμποδίσει το φάντασμα να έρθει.Σκοτώναμε τους χριστιανούς γιατί πιστεύαμε ότι κατ’αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να μπούμε στον Παράδεισο με τον Αλλάχ. Οι αρχηγοί διάβαζαν ένα απόσπασμα από το κοράνι που φαινόταν να δικαιολογεί τις εγκληματικές μας πράξεις : « Ω εσείς οι πιστοί , μην περνάτε για φίλους τους εχθρούς σας ». Ως «πιστοί» οριζόμασταν εμείς οι μουσουλμάνοι και ως « εχθροί », οι χριστιανοί. Είχαμε πολυάριθμους αρχηγούς και σπόνσορες. Αυτοί οι τελευταίοι , είναι πλούσιοι Νιγηριανοί και κάποιοι που εργάζονται στην κυβέρνηση. Αν εγώ ανέφερα τα ονόματά τους θα θεωρούσατε ότι ψεύδομαι.Υπήρχαν κυβερνήτες και γερουσιαστές που ήταν ένθερμοι υποστηρικτές μας.Κάποιοι ανήκαν στην ομάδα μας.Τους προσκαλούσαμε συχνά για την απονομή των πτυχίων των φοιτητών.

Μερικές φορές πηγαίναμε στην πόλη για να κηρύξουμε και να προσελκύσουμε νέα μέλη. Τότε,φορούσαμε ένα κόκκινο κασκέτο , ένα λευκό T-shirt και παντελόνια.΄Οταν φορούσαμε μαύρο κασκέτο αυτό σήμαινε ότι θα πολεμούσαμε.Το κίνημά μας είχε διεισδύσει στις νιγηριανές αρχές. Είχαμε μέλη από την αστυνομία και το στρατό.Αυτοί οι αδελφοί, μας βοηθούσαν πολύ όταν αποφασίζαμε να πολεμήσουμε τους χριστιανούς.

Λειτουργούσαμε με άκρα μυστικότητα.Ο αδελφός μου εξ’ αίμaτος που δεν ήταν μέλος της σέκτας δεν ήξερε ότι εγώ ήμουν.Δεν μιλούσα για τη στράτευσή μου στους δικούς μου γιατί αυτοί δεν συμμερίζονταν τις απόψεις μας για τους χριστιανούς.Ο πατέρας μου μ’αγαπούσε πολύ και ήταν σίγουρος για μένα.
Όταν πηγαίναμε στο σχολείο του Chachangi, ένα μικρό σχολείο της περιοχής μου, οι ισλαμιστές παιδαγωγοί μας πιπίλιζαν τα αυτιά ότι εμείς οφείλαμε να σφίξουμε τα ζωνάρια μας για να πολεμήσουμε τους χριστιανούς. Αυτοί μας συμβούλευαν να είμαστε πάντα οπλισμένοι είτε με μαχαίρι είτε με όπλο. Μας παρότρυναν να έχουμε άδεια κυκλοφορίας.
Η ιδιαίτερη πατρίδα μου ήταν η Kaduna.Είναι ένας Παράδεισος για τους πολυάριθμους ισλαμιστές τρομοκράτες της Νιγηρίας.
Πριν πάω στο σιιτικό σχολείο, έλαβα μέρος σε πολυάριθμες επιθέσεις κατά των χριστιανών κατά τη διάρκεια των οποίων σφaγιάσαμε πολλούς ανθρώπους. Οι χριστιανοί στο Sokoto είναι και σχετικά τυχεροί γιατί ένας θρησκευτικός ηγέτης παίρνει το μέρος τους και έτσι εμείς από σεβασμό προς τον ιμάμη, τους αφήναμε να ζήσουν.

Οι άνδρες του Boko Haram ακολουθούν εκπαίδευση στο Αφγανιστάν. Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει για τους Ταλιμπάν, αυτούς τους θρήσκους που θυσιάζουν τη ζωή τους στις επιθέσεις αυτοκτονίας , ε λοιπόν, αυτοί εκπαίδευαν τα μέλη του Boko Haram. Καμιά 60αριά άνδρες φεύγουν τακτικά για το Αφγανιστάν όπου μαθαίνουν τις επιθέσεις αυτοκτονίας, την παρασκυεή αυτοσχέδιων βομβών, τη μάχη κτλ. Επίσης εκεί εφοδιάζονται και με τα πιο εξελιγμένα όπλα.

Από τότε που παρέδωσα τη ζωή μου στο Χριστό , έχω δεχτεί πολλές απειλές απ’ αυτήν τη σέκτα. Ένα βράδυ, θα πήγαινα σε μια αγρυπνία με το φίλο μου τον Ματθαίο που είναι και συγκάτοικός μου, αλλά επειδή ήμουν κουρασμένος έμεινα τελικά σπίτι. Τη νύχτα, κάποιος χτύπησε την πόρτα. Η φωνή που με φώναξε έμοιαζε με του Ματθαίου και μου ζητούσε να ανοίξω. Κάτι όμως με εμπόδιζε να ανοίξω την πόρτα. Η καρδιά μου χτυπούσε πολύ δυνατά και ξαφνικά συνηδειτοποίησα ότι θα μπορούσε να είναι κάποιος αντίπαλός μου που ήρθε να μου επιτεθεί και δεν είχα τη δύναμη ούτε να προσευχηθώ παρά μόνο μουρμούρισα " πυρ του Αγίου Πνεύματος" , επαναλαμβάνοτας τις λέξεις μέχρι που ο ξένος εξαφανίστηκε και άκουσα έναν σκύλο να γαβγίζει πιο πέρα.

Μόλις ο Ματθαίος επέστρεψε από την εκκλησία και μου ζήτησε να του ανοίξω την πόρτα , έκανα σαν υστερικός και υποψιαζόμουνα τους πάντες. Του ζητούσα να μου δώσει εξηγήσεις για την προηγούμενη επίσκεψή του μέσα στη νύχτα και όταν μου απαντούσε ότι δεν είχε έρθει πιο πριν, δεν τον πίστευα. Χρειάστηκε να παρέμβει ένας άλλος αδερφός που ήταν με τον Ματθαίο στην εκκλησία για να τον πιστεύσω. Θα μπορούσα να τον είχα σκοτώσει.
Μετά από αυτήν την απόπειρα εναντίον μου, δεν έβγαινα σχεδόν καθόλου έξω. Ούτως ή άλλως γνώριζα ότι τα μέλη της σέκτας με έψαχναν. Ο ιερέας αποφάσισε τελικά να με εγκαταστήσει στο δικό του χωριό.

Κατά τη δική μου γνώμη , όλοι οι χριστιανοί της Νιγηρίας θα πεθάνουν. Μόνο ο Θεός μπορεί να σταματήσει τη Boko Haram και όλες τις άλλες τρομοκρατικές ομάδες των ισλαμιστών που είναι εναντίον των χριστιανών. Ευχαριστώ το Θεό που έγινα χριστιανός κα που δεν ανήκω πλέον σ’ αυτήν την εγκληματική οργάνωση. Θα πρότεινα ειλικρινά στους χριστιανούς να αρχίζουν να προετοιμάζονται για τον πόλεμο, να εφοδιαστούν με όπλα και να ζώσουν τα ζωνάρια τους. Οι ισλαμιστικές σέκτες είναι έτοιμες για πόλεμο. Εγώ ήδη διαβλέπω τον θάνατο όλων των χριστιανών της Νιγηρίας γιατί γνωρίζω πόσο έχουν πρετοιμασθεί για αυτό και με πόση αποφασιστικότητα θέλουν να φτάσουν στα άκρα, δηλαδή στην εξόντωση όλων των χριστιανών της Νιγηρίας.

Ήταν 6 Μαρτίου όταν μου συνέβη μια συνάντηση που θα μεταμόρφωνε τη ζωή μου. Βγαίναμε για προσευχές κάθε Παρασκευή και Σάββατο και εγώ μόλις είχα αρχίσει τους καθιερωμένους καθαρμούς πριν την βραδυνή προσευχή. Τότε έγινε κάτι αναπάντεχο. Είδα μπροστά μου έναν άνδρα που φορούσε ένα λευκό, πολύ λαμπερό ένδυμα και φοβήθηκα τόσο από την παρουσία του που άρχισα να τρέχω προς το γραφείο, χύνοντας το νερό απ’ το δοχείο. Οι σύντροφοί μου με ρωτούσαν τι συνέβη. Εγώ τους περιέγραφα τι έβλεπα αλλά αυτοί μου απαντούσαν ότι δεν αντιλήφθηκαν την παρουσία κανενός. Γύρισα πάλι να δω το σημείο της εμφάνισης του ξένου αλλά ο άνδρας με τα λευκά δεν ήταν πια εκεί.
Το ίδιο βράδυ, όταν αποκοιμήθηκα, ο παράξενος άνδρας με τα λευκά ρούχα, με επισκέφθηκε και πάλι. Κρατούσε ένα καλάμι. Τρομαγμένος, άρχισα να φωνάζω. Οι φίλοι μου έτρεξαν κοντά μου και τους διηγήθηκα τον εφιάλτη μου. Ο αρχηγός μου είπε ότι αυτός ο λευκοντυμένος άνδρας ήταν ο διάβολος και με πήγε σε έναν ερμηνευτή του κορανίου στη Gombe που μου διάβασε προσευχές για να διώξει το διαβολικό ξένο. Μετά τις προσευχές, ο μουλάς με διαβεβαίωσε ότι τίποτα πια δε θα με ενοχλούσε και ότι μπορούσα να επιστρέψω στη βάση μου. Όμως την επόμενη νύχτα, ο ίδιος λευκοντυμένος άνδρας εμφανίστηκε και πάλι λέγοντάς μου "ο Θεός σε επέλεξε". Αυτό το επανέλαβε 3 φορές. Σηκώθηκα αλαφιασμένος και με τις κραυγές μου ξύπνησα τους φίλους μου. Αλλά αυτή τη φορά τους είπα ψέμματα λέγοντάς τους ότι δε συμβαίνει τίποτα.

Το επόμενο πρωί πήγα σε ένα φίλο μου κουρέα. Αφού μου έκοψε τα μαλλιά, του διηγήθηκα τη συνάντησή μου με αυτόν τον ξένο. Ο κουρέας μου ομολόγησε ότι ήταν χριστιανός και μου είπε ότι αυτός ο λευκοφορεμένος άνδρας θα ήταν ο Χριστός και ότι με καλούσε σε Άυτόν. Εγώ τον ρώτησα "Μα γιατί εμένα;" Τότε εκείνος με ρώτησε αν ήμουν έτοιμος να δώσω τη ζωή μου στο Χριστό και να υπηρετήω το Θεό και εγώ αμέσως του είπα "ναι", μένοντας και ο ίδιος έκπληκτος από την απάντησή μου.
Έπειτα από τη μεταστροφή μου στο χριστιανισμό έγινα ένας άλλος άνθρωπος. Έχω την αίσθηση ότι έκανα ένα μπάνιο που με καθάρισε από όλες τις ακαθαρσίες μου. Πριν από αυτήν την εμπειρία γύρναγα στους δρόμους σαν τρελλός. Από τότε βρήκα την ειρήνη μέσα μου, δεν παίρνω πια ναρκωτικά και αισθάνομαι καλά. Δεν είναι εύκολο να φύγει κανείς από τη σέκτα γιατί υποβαλλόμαστε σε φοβερές διαβολικές μυήσεις οι οποίες μας πορώνουν. Μόνο με τη χάρη του Θεού μπορεί ν’αποκοπεί κανείς απ’ αυτήν τη σατανική οργάνωση. Όταν ακόμη ήμουν ενταγμένος, ένα σημαντικό μέλος της Βoko Ηaram , που τον έλεγαν Shuaib, εγκατέλειψε τη σέκτα. Ήμουν ένας από αυτούς που ορκίζονταν ότι θα τον σφάξoυν ζωντανό αν πέσει στο δρόμο τους.
Θα ήθελα να πω στους πρώην συντρόφους μου να αλλάξουν καρδιά. Συνειδητοποίησα ότι σκοτώνοντας χριστιανούς δε θα πήγαινα στον Παράδεισο αλλά στην Κόλαση. Είμαι έτοιμος να ζήσω μια ζωή χριστιανική, μια ζωή στην υπηρεσία του Καλού.

Πηγές :Daily news star ,Ria Novosti , Observatoire de Christianophobie, dreuz info
ΠΗΓΗ για την ανάρτηση: http://agioros.blogspot.gr/2013/09/blog-post_30.html
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: