Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΑΞΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ένα ακόμα μεγαλειώδες επίτευγμα των ανθελλήνων κυβερνητών μας… Ξαναχτύπησαν στα σχολικά βιβλία!: Το σχέδιό τους είναι να μας ξεκάνουν (αφού προηγουμένως μας αποκόψουν από τις ιστορικές μας ρίζες). Και μία άλλη τραγικά επικίνδυνη λεπτομέρεια:dvd… Αίσχος και πάλι αίσχος και ψέματα ατελείωτα. ΝΤΡΟΠΗ ΠΙΑ!!! Διαβάστε και το νέο επίτευγμά τους, ευχαριστώντας τον ακροατή μας Μ.Α. που μας έστειλε το κείμενο:  
 η υπουργός της ανύπαρκτης παιδείας δεν μπόρεσε να στείλει τα βιβλία στα σχολεία γιατί τάχα δεν πρόλαβαν να τυπωθούν… ΟΜΩΣ τα βιβλία υπήρχαν και υπάρχουν τυπωμένα στα βιβλιοπωλεία και σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία! Άρα μόνο για τα δημόσια σχολεία ΔΕΝ υπήρχαν βιβλία… Για όσους έχουν να αγοράζουν υπήρχαν και υπάρχουν! Και στη συνέχεια επιπλέον έξοδα (για να φάνε κάποιοι κάτι παραπάνω…): βιβλία σε φωτοτυπίες, μικρά τεύχη από το εθνικό τυπογραφείο και

Ψάχνοντας να βρω το τετράδιο εργασιών του βιβλίου της Γλώσσας Ε’ Δημοτικού, ανέτρεξα στο «σωτήριο» διαδίκτυο (ο μελλοντικός δάσκαλος των παιδιών) για να «κατεβάσω» την τρίτη ενότητα που είχε το παιδί μου στο σχολείο. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι η ενότητα αυτή λείπει από το τετράδιο εργασιών και υποθέτοντας ότι η παράλειψή της ήταν λάθος τού διαδικτυακού τόπου, πήγα στο βιβλιοπωλείο, το παρήγγειλα και το αγόρασα. Με ακόμα πιο μεγάλη μου έκπληξη διεπίστωσα ότι όντως η τρίτη ενότητα έλειπε από το τετράδιο εργασιών. Και ξέρετε πού αναφέρεται η τρίτη ενότητα; Στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!!! Και βεβαίως, η έκπληξή μου ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ όταν είδα πως από τα τετράδια εργασιών λείπουν η ενότητα 3 (28η Οκτωβρίου), η ενότητα 8 (η εορτή των Χριστουγέννων), η ενότητα 12 (η επέτειος της 25ης Μαρτίου) και η ενότητα 14 (Το Άγιον και Ορθόδοξο Πάσχα μας)!!!
Θα μου πείτε τώρα ότι μπορεί τα παραπάνω κεφάλαια να μην υπάρχουν στο τετράδιο εργασιών αλλά υπάρχουν στο βιβλίο της γλώσσας, οπότε γιατί αυτή η δυσαρέσκεια; Ναι, υπάρχουν αλλά είναι δυνατόν να μην υπάρχουν εργασίες επάνω στα εν λόγω κεφάλαια; Μέσα από τις εργασίες συγκρατεί το παιδί και ονόματα, και γεγονότα, αλλά και γεμίζει η ψυχή του από ηρωικές πράξεις, από αγάπη για την πατρίδα του και από θέρμη για την Ορθοδοξία και την παράδοσή μας. Είναι δηλαδή ανάξια εργασιών τα κεφάλαια αυτά; Και αφού δεν υπάρχουν εργασίες, ποιος ο λόγος να μείνει και να επιμείνει ο δάσκαλος σε αυτά τα κεφάλαια; Και εάν τολμήσεις όλα αυτά να τα πεις, η απάντηση, βεβαίως, θα είναι ότι αυτά θα τα μάθουν στην ιστορία εκτενέστερα και καλύτερα (βλέπε νέα ιστορία ΣΚΑΪ)!!! Άλλωστε η διαρκής τριβή με αυτά γεννά σωβινιστές!!! Άρα γι’ αυτό εμείς, που ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ τα  βρίσκαμε μπροστά μας στο Αναγνωστικό και στο Ανθολόγιο, τα διδασκόμασταν και τα περιμέναμε μάλιστα και με λαχτάρα, καταντήσαμε τέτοιοι παλιομοδίτες εθνικόφρονες χριστιανολάτρες και σε λίγο και επικίνδυνοι για το κράτος!!!
Δεν μπορώ άλλο, δεν αντέχω άλλο αυτή την αντίχριστη και ανθελληνική νοοτροπία τους. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ζω τέτοια χρόνια. Τα διάβαζα και έλεγα ότι είναι ακόμη μακριά. Έπεσα όμως, κατά πολύ έξω. Μα πόσο αντίχριστοι και άπατροι είναι οι εντολοδόχοι μας; Πόσο αντιορθόδοξη κι ανθελληνική είναι η μαύρη και πουλημένη ψυχή τους; Ακόμα και αυτός ο ίδιος ο Ίων Δραγούμης, μέσα στις γνωστές του προοδευτικές ιδέες, υποστήριζε και αναγνώριζε πως η Ορθοδοξία είναι ο σωτήρας του Ελληνισμού. Εάν δεν υπήρχε η Ορθοδοξία, ο Ελληνισμός θα είχε χαθεί.
Τι χαμερπή κι αλλόδοξα πλάσματα είναι λοιπόν, οι σημερινοί; Με ποιο δικαίωμα κάνουν αυτά που κάνουν;

Ω Θεέ μου, πόσο μακριά Σου φτάσαμε και μας επέτρεψες τέτοιους άρχοντες;

Μ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: