Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Εκκλησία της Ρωσίας :Να μην είναι υποχρεωτική η παραλαβή και η χρήση των νέων ταυτοτήτων - όχι στην εμφύτευση microchips και βιοτατουάζ

 
Σχέδιο απόφασης " Για την θέση της Εκκλησίας σχετικά με την εμφάνιση και ανάπτυξη καινούργιων τεχνολογιών ταυτοποίησης προσώπου "

Ελπίζουμε σύντομα και η Εκκλησία της Ελλάδος να τοποθετηθεί ξεκάθαρα για αυτό το μείζον θέμα που απειλεί ευθέως και το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας των πιστών οι οποίοι δικαίως ανησυχούν και αγωνιούν ως προς τι πρέπει να πράξουν. Σύμπασα η κοινότης του Αγίου Όρους έχει ήδη τοποθετηθεί για αυτό το ζήτημα λέγοντας ευθέως στους πιστούς να μην πάρει κανείς την "κάρτα του πολίτη" (έτσι είχε βαφτίσει η κυβέρνηση του Γ.Παπανδρέου τη νέα ταυτότητα. Σημειώνουμε ότι ο επίσημος όρος και τότε και τώρα είναι "νέα ταυτότητα" και όχι "κάρτα του πολίτη").Συνεπώς η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεδομένου ότι :

1)Πολλοί εκ των Ιεραρχών έχουν δημοσίως εκφράσει και εκείνοι τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις τους
2)Έχει στα χέρια της από καιρό τα πορίσματα της ειδικά συσταθείσης προς τούτο από συνοδικής επιτροπής
3) Έχει πλήρη ενημέρωση είτε απ’ ευθείας , από εμπεριστατωμένες και πλήρεις στοιχείων επιστολές Ιερέων και λαϊκών που έχουν ασχοληθεί επιστημονικά και θεολογικά αρκούντως με το θέμα , είτε και από Ορθόδοξα ιστολόγια τα οποία σε πολλές περιπτώσεις έχουν αναλύσει με σοβαρότητα και επιστημονική - Θεολογική επάρκεια τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις των Ελλήνων πολιτών και
4) Της έχει γνωστοποιηθεί ότι τουλάχιστον 90.000 Έλληνες Ορθόδοξοι πολίτες έχουν υπογράψει στην πρωτοβουλία της ΠΡ.Α.Ο.Σ και της Εστίας Πατερικών Μελετών , εναντίον της υποχρεωτικής παραλαβής και χρήσης της νέας ταυτότητας καθώς επίσης και εναντίον κάθε συστήματος της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης το οποίο προσβάλλει την ελευθερία ή τα θρησκευτικά τους πιστεύω.
πρέπει άμεσα να αποφασίσει με ποιόν τρόπο θα βοηθήσει το ποίμνιό της το οποίο ειδικά αυτή την εποχή βάλλεται από παντού και παντοιοτρόπως.

Εισαγωγικό σχόλιο του μεταφραστή

Το συγκεκριμένο σχέδιο αποστέλλεται στις ενορίες της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας για να συζητηθεί και να σχολιασθεί από τους πιστούς. Επίσης δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα Богослов.ru και στο επίσημο μπλόγκ του Διασυνοδιακού συνεδρίου (?)(Межсоборное присутствие). Που όλοι έχουν την δυνατότητα να το σχολιάσουν .

http://www.patriarchia.ru/db/text/2255365.html

Το πρώτο σχέδιο έχει συνταχθεί απο την επιτροπή του Διασυνοδικού συνεδρίου για τα θέματα σχέσεων Εκκλησίας και κράτους, κοινωνίας και ύστερα επεξεργάστηκε από την συντακτική επιτροπή  υπό την προεδρία του Πατριάρχη .

1. Εισαγωγή .


Στην διάρκεια των τελευταίων χρόνων πολύς κόσμος συμπεριλαμβανομένων και των τέκνων της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ,εκφράζει την ανησυχία του σχετικά με την χρήση νέων ηλεκτρονικών τεχνολογιών και ειδικά σε εκείνες που αφορούν στις σχέσεις των πολιτών με κρατικές και εμπορικές υπηρεσίες . Χιλιάδες άνθρωποι αναφέρουν ότι εξαναγκάζονται να χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή τα ηλεκτρονικά μέσα ελέγχου καθώς επίσης και τα ηλεκτρονικά έγγραφα .
Η ανησυχία αυτή πρωτοεμφανίστηκε σχετικά με την επιβολή του....
ΑΦΜ και έχει εξεταστεί από την Ζ´ ολομέλεια της Συνοδικής Θεολογικής επιτροπής της Ρ.Ο.Ε. στις 19-20 Φεβρουαρίου 2001.

Καθώς η ανάπτυξη των ηλ. μέσων είναι συνεχής εμφανίστηκε η ανάγκη για διευκρίνιση της θέσης της εκκλησίας .
Η διευκρίνιση αυτή εκφράστηκε στην επιστολή της Αρχιερατικής Συνόδου του 2004 προς τους Προέδρους της Ρωσίας και της Ουκρανίας , στην δήλωση της Ιεράς Συνόδου του 6 .10. 2005, στον Ορισμό της Αρχιερατικής Συνόδου 2008 και 2009 :" Σχετικά με τα ζητήματα εσωτερικής ζωής και εξωτερικής δραστηριότητας της Ρ. Ο. Εκκλησίας" , καθώς επίσης και στο διάγγελμα του Ιερώτατου Πατριάρχη Κύριλλου πρός τον Αντιπρόσωπο της Ρωσικής Ομοσπονδίας για Ανθρώπινα Δικαιώματα (28.07.2009):"Οι βάσεις της διδασκαλίας της Ρ.Ο.Ε. για την αξιοπρέπεια , ελευθερία και ανθρώπινα δικαιώματα"
Με βάση λοιπόν αυτές τις διευκρινήσεις η δραστηριότητα οποιοδήποτε ιερέα και πιστού της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν πρέπει να ειναι αντίθετη με αυτές .

Στις διαφορετικές χώρες υπάρχουν εθνικά σχέδια της " Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης" και σε αυτά τα πλαίσια αλλάζει η νομοθεσία, εμφανίζονται καινούργιες έννοιες και καινούργια ορολογία πράγμα που αλλάζει ριζικά τον τρόπο ζωής των υποκειμένων σε αυτήν πολιτών.

Συχνά διευκολύνεται η διαδικασία συναλλαγής ανάμεσα στον πολίτη και στους διάφορους οργανισμούς . Το μεγαλύτερο επιχείρημα για στήριξη της Ηλ. Διακυβέρνησης εκ μέρους του κράτους είναι η καταπολέμηση της διαφθοράς .
Η ψηφιοποίηση των εγγράφων και δημιουργία των βάσεων των δεδομένων όντως επιτρέπει πιο καλό έλεγχο και διαφάνεια σε διαφορετικούς τομείς.
Παρ’ όλα αυτά τα θετικά σημεία, συσσωρεύονται πολλά προβλήματα σχετικα με την ταυτοποίηση του προσώπου και μάλιστα γίνονται όλο και πιο πολύπλοκα .
Σήμερα υπάρχει ανάγκη να γίνει πολιτική, αστική, ηθική και θεολογική επανεκτίμηση αυτών των προβλημάτων .

2. Κώδικες συνταύτισης (identification codes ) και βάσεις δεδομένων ως στοιχεία της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.


Διάφορα διεθνή έγγραφα-αποφάσεις (ένα από τα οποία είναι η " χάρτα της Οκινάβας" για οικουμενική πληροφορική κοινωνία καθιερωμένη από τις οκτώ χώρες της " G 8" το 2000) άνοιξαν το δρόμο στην δημιουργία " ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του κράτους " η οποία ανταποκρίνεται στις διεθνείς προδιαγραφές που είναι βασισμένες στην κοινή τεχνική και προγραμματική πλατφόρμα . Τα όργανα του κυβερνώντος συστήματος του κάθε κράτους ενώνονται στο παγκόσμιο σύστημα.
Συχνά οι νόμοι λειτουργίας των κυβερνο-συστημάτων μεταφέρονται όπως είναι στην κοινωνία και όλο το σύστημα γεννάει τον κίνδυνο του ολοκληρωτικού ελέγχου και υποχρεωτικής καθοδήγησης του ανθρώπου και της κοινωνίας .

Οποιοδήποτε στοιχείο του ηλεκτρονικού δικτύου έχει πάντοτε την ταυτότητά του, την διεύθυνσή του που είναι ένας μοναδικός ψηφιακός κώδικας. Για αυτό το λόγο η βασική αρχή της παγκόσμιας ψηφιακής κοινωνίας είναι η ταυτοποίηση του κάθε προσώπου με έναν ψηφιακό κώδικα τον οποίο κάθε άτομο χρησιμοποιεί συνέχεια για κάθε συναλλαγή με τον υπόλοιπο κόσμο ( υγεία, εφορία ,τραπεζικό σύστημα , δικαιοσύνη , κράτος......)
Αυτός ο κώδικας υποδηλώνει την ύπαρξη ενός καθοδηγούμενου αντικειμένου που ανήκει στο πληροφοριακό-κυβερνητικό σύστημα και ταυτόχρονα είναι ένα κλειδί στην βάση των προσωπικών δεδομένων του.
Αποδοχή ενός τέτοιου αριθμού σημαίνει ότι ο άνθρωπος συμφωνεί  (εδώ δεν έχει σημασία αν το αποδέχτηκε συνειδητά η υποσυνείδητα, η τον έχουν εκβιάσει, η το δέχτηκε καλόβουλα) με τους όρους λειτουργίας του συστήματος.
Από εδώ και πέρα υπάρχει τεχνική δυνατότητα να ελέγχεται κάθε του βήμα, η νομιμοφροσύνη του, η συμφωνία του η όχι σχετικά με ιδεολογίες και κοσμογονικές αντιλήψεις οι οποίες μπορεί να μην συμφωνούν καθόλου με τον Χριστιανισμό . Αυτές λοιπόν οι εξελίξεις αυξάνουν τον κίνδυνο δημιουργίας προκατάληψης για το άτομο σχετικά με τα θρησκευτικά, τα πολιτικά, και τα αλλά πιστεύω του, μέχρι και για τις κοσμογονικές του απόψεις.

Τελευταία υπάρχει πολύ βάσιμη ανησυχία στην κοινωνία ότι η χρήση του κώδικα μπορεί να επιβληθεί στους ανθρώπους ως συνθήκη της φυσικής τους υπάρξεως.

Ο πολίτης μπορεί να είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιεί αυτόν τον κώδικα στην θέση του ονόματος του για περισσότερες συναλλαγές με το κόσμο συμπεριλαμβάνοντας και λήψη τροφής.

Η χρήση του κώδικα με την υποστήριξη των σύγχρονων τεχνικών μέσων επιτρέπει τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και της προσωπικής ζωής του ατόμου χωρίς φυσικά την συγκατάθεσή του.

Ακόμα και τώρα υπάρχει ανησυχία για τις κινήσεις που γίνονται σχετικά με την συλλογή και την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων των παιδιών που σπουδάζουν στα κρατικά ιδρύματα αφού σε πολλές περιπτώσεις αυτό γίνεται εκτός ελέγχου ενώ φανερά συλλέγονται περισσότερα δεδομένα από αυτά που είναι απαραίτητα στις φοιτητικές και σπουδαστικές τους υποχρεώσεις.

Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι δυνατόν να επεξεργάζονται αυτόματα με στόχο την λήψη διαχειριστικών αποφάσεων σχετικά με το συγκεκριμένο άτομο. Εξ άλλου η υποβολή του κώδικα ταυτοποίησης επιτρέπει την άμεση δημιουργία βάσεως δεδομένων και την συνεχή συμπλήρωση και ανάλυση αυτής με δεδομένα του ατόμου.

Πολύ σοβαρή κριτική εκ μέρους των πιστών υπάρχει επίσης ως πρός την υποχρεωτική υποβολή του κώδικα και την μετατροπή του σε αναλλοίωτη ιδιότητα του ατόμου ακόμα και μετά τον θάνατο.

3. Κινητή τηλεφωνία

Η πολύ πια συνηθισμένη κινητή τηλεφωνία είναι ένα από τα πιο εύκολα και βολικά μέσα ταυτοποίησης του ατόμου, προσδιορισμού της γεωγραφικής του θέσης, και της υποκλοπής των συνομιλιών του. Η συνεχώς αυξανόμενη χωρητικότητα των συσκευών κινητής τηλεφωνίας τις μετατρέπει σε υπολογιστές , πράγμα που αυξάνει τον κίνδυνο μιας μη εγκεκριμένης πρόσβασης σε αυτά τα προσωπικά δεδομένα που είτε βρίσκονται αποθηκευμένα σε αυτήν είτε προσδιορίζονται από τις λειτουργίες της.

4. Το Πρόβλημα της Γενικής Ηλεκτρονικής Κάρτας .


Τεχνικό μέσο το οποίο θα ακολουθεί τον άνθρωπο σε περισσότερες συναλλαγές του είναι Γενική Ηλ. Κάρτα (УЭК).
Είναι μικροϋπολογιστής παγκόσμιων προδιαγραφών για την ταυτοποίηση ατόμου. Τέτοια κάρτα μαζί με τον ψηφιακό κώδικα επιτρέπει την άμεση δημιουργία συστήματος παρακολούθησης όλων των σημαντικών πράξεων του ατόμου καθώς και της προσωπικής του ζωής. Ένα τέτοιο σύστημα επιτρέπει την διακυβέρνηση του ατόμου και της κοινωνίας.

Πολλοί πιστοί είχαν ανησυχήσει για τα σχέδια της υποχρεωτικής υποβολής της κάρτας και επέμεναν στην εθελοντική διαδικασία , πράγμα που έγινε , προς το παρόν, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

5. Κίνδυνος για την ασφάλεια της κοινωνίας και των ατόμων .

Η διαχείριση των παγκόσμιων δικτύων πληροφορικής είναι πιο εύκολη και προσβάσιμη σε παγκόσμια κυκλώματα τα οποία είναι οι αρχιτέκτονες του συστήματος, των αρχείων και γενικά του βασικού προγραμματισμού. Δίκτυα στα οποία μπορούν να παρεισφρήσουν μηχανισμοί που ενδεχομένως να επιτρέπουν ανά πάσα στιγμή την αρπαγή της πραγματικής εξουσίας.
Τέτοια τροπή των γεγονότων είναι πολύ πιθανή καθώς η παραγωγή μηχανημάτων και προγραμμάτων είναι δέσμια πολλών εξαρτήσεων , οπότε είναι πολύ πιθανή ακόμα και η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας .

Η εξέλιξη της πληροφορικής έδωσε δυνατότητα για καινούργιου τύπου εγκλήματα στα οποία οι κακοποιοί χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά δίκτυα και τις σύγχρονες τεχνολογίες . Σήμερα είναι δυνατόν να ληστέψεις μια τράπεζα χωρίς να σπάσεις χρηματοκιβώτια και πόρτες, ενώ βρίσκεσαι στην άλλη άκρη του κόσμου. Είναι αρκετά εύκολο να κλέψεις χρήματα από ένα άτομο βρίσκοντας τον κώδικα της κάρτας του. Έτσι οι απλοί άνθρωποι δεν έχουν την δυνατότητα να προστατευτούν από το ηλεκτρονικό έγκλημα .

" Ψηφιακές υπογραφές " και νόμοι για την προστασία προσωπικών δεδομένων δεν μπορούν να περιορίσουν την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εγκλήματος . Οι ειδικοί στην πληροφοριακά συστήματα επιμένουν ότι ακόμα και το πιο εξελιγμένο σύστημα δεν μπορεί να εγγυηθεί την πλήρη προστασία πληροφορίας από τυχαία λάθη, ιούς, χακάρισμα, σβήσιμο, προμελετημένη αλλαγή . Από την εμπειρία είναι γνωστό ότι διάδοση των προσωπικών δεδομένων του προσώπου χωρίς την συγκατάθεση του τον καθιστά πολύ ευάλωτο μπροστά στους κακοποιούς και κακόβουλους ανθρώπους.

Ταυτόχρονα δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς την χρησιμότητα της εθελοντικής καταχώρησης και χρήσης των πληροφοριών για την υγεία μερικών ανθρώπων που πάσχουν από χρονιές αρρώστιες. Χωρίς αυτό συχνά δεν είναι δυνατόν να προστατευτεί η ζωή και υγεία τους.

6. Βιομετρία

Στις καινούργιες τεχνολογίες ταυτοποίησης όλο και πιο συχνά χρησιμοποιούνται τα βιομετρικά δεδομένα, δηλαδή πληροφορίες για τις φυσικές, φυσιολογικές, ψυχολογικές ιδιότητες και τη συμπεριφορά του ατόμου, αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται στα μοναδικά και ανεπανάληπτα χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπινου σώματος. Τέτοια χαρακτηριστικά είναι τα δακτυλικά αποτυπώματα, σχέδιο των αγγείων του οφθαλμού, η δομή της ίριδος του οφθαλμού , το σχέδιο του προσώπου η της παλάμης, το θερμικό πορτραίτο, το σχέδιο από των φλεβών στο χέρι, η φωνή, το βάδισμα, ο γενετικός κώδικας DNA, και άλλα.
Η σύγκριση των δεδομένων που είναι σκαναρισμένα και ψηφιοποιημένα με τα πραγματικά λέγεται εξακρίβωση.
Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται ανθρώπινη επικοινωνία, την δουλειά την ολοκληρώνει ένα μηχάνημα.

Τέτοιες μέθοδοι είναι πολύ αποδοτικές στην περίπτωση καταπολέμησης εγκλημάτων, στην αποτροπή εισόδου σε κάποιους χώρους και σε μερικές ακόμα περιπτώσεις. Όμως η γενική και επιπλέον υποχρεωτική λήψη των βιομετρικών παραμέτρων από όλους τους ανθρώπους είναι καταπάτηση της αξιοπρέπειας του προσώπου. Ηθικοί κανόνες παύουν να υπάρχουν καθώς δεν υπάρχει διαφορά πια ανάμεσα σε αυτα που επιτρέπεται να γίνουν γνωστά για ένα άτομο και σε εκείνα που δεν επιτρέπεται να γνωστοποιούνται . Όπως το παραδέχονται και οι ειδικοί κάθε βιο- κώδικας παρέχει πολύ περισσότερα απ’ ότι χρειάζεται για την απλή εξακρίβωση του προσώπου. Η δυνατότητες κατάχρησης είναι ορατές -από την διάκριση στην αποδοχή για εργασία μέχρι τον ωμό εκβιασμό.

7. Ενσωμάτωση διαφόρων ηλεκτρονικών συσκευών στο ανθρώπινο σώμα (ηλεκτρονικά εμφυτεύματα).


Το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη των τεχνολογιών ταυτοποίησης μπορεί να γίνει με την ενσωμάτωση στον ανθρώπινο οργανισμό μικροσκοπικών συσκευών που επιτρέπουν την παρακολούθηση του ατόμου σε όλους τους τομείς της ζωής του όπως γεωγραφικές μετακινήσεις κ.α. Ήδη υπάρχουν πολλές τέτοιες συσκευές όπως υπάρχουν ακόμα και τρόποι να γίνονται ειδικά σημάδια στο δέρμα του ανθρώπου που παίζουν τον ρόλο μικροσυσκευής.
Υπάρχουν σχέδια για το πως θα γίνει η υποβολή τέτοιας τεχνολογίας.
Ο αριθμός του ατόμου εκτός από τα στοιχεία ταυτότητας θα είναι και " κλειδί " για τον τραπεζικό του λογαριασμό, τον δορυφορικό εντοπισμό του μέσω GPS, για όλες τις πληροφορίες σχετικά με την υγεία του , και γενικά για όλες τις συναλλαγές του.
Αυτό σημαίνει ότι στο πολύ κοντινό μέλλον υπάρχει η προοπτική να εκτελείται πλήρης έλεγχος όλης της κοινωνίας.

Μεγάλη ανησυχία προκαλεί και το γεγονός ότι ήδη υπάρχουν νόμοι που επιτρέπουν την ενσωμάτωση των νανοσυσκευών για επικοινωνία του ανθρώπινου εγκεφάλου με αντικείμενα γύρο του, μέσα μεταφοράς και άλλους ανθρώπους.

8. Περιπτώσεις διάκρισης και καταπάτησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες συμπεριλαμβανομένων και ορθόδοξων χριστιανών που δεν επιθυμούν για διάφορους λόγους να μπουν στο καινούργιο σύστημα ταυτοποίησης προσώπου και δεν θέλουν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές ταυτότητες ή άλλες κάρτες -συσκευές οι οποίες φέρουν ή περιέχουν microchip η barcode που εκτός των άλλων έχουν πολλές φορές αμφισβητούμενους συμβολισμούς, καταγγέλλουν την καταπάτηση του συνταγματικού δικαιώματος τους η οποία γίνεται πολλές φορές και εξ αιτίας της ανυπαρξίας νομικών εγγυήσεων.
Συχνά αυτοί οι άνθρωποι χάνουν την πρόσβαση στην σύνταξη , στο σύστημα υγείας, στα επιδόματα αναπηρίας κλπ.
Χάνεται η δυνατότητα για συναλλαγές που αφορούν την ακίνητη και κινητή περιουσία τους, δεν μπορούν να εργαστούν, ούτε να σπουδάσουν.
Δεν μπορούν να ανοίξουν καμία επιχείρηση ούτε ακόμα και να αγοράσουν εισιτήρια για τα μέσα μεταφοράς.
Πολύ μικρό ποσοστό από αυτούς τους ανθρώπους προσφεύγουν στην δικαιοσύνη. Οι περισσότεροι υποτάσσονται και προτιμούν να υπομένουν .
Δημιουργείται μια καινούργια τάξη ανθρώπων που είναι αποκομμένοι απο τις αυτονόητες και θεσμοθετημένες κοινωνικές παροχές . Η πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων είναι ηλικιωμένοι, άρρωστοι, και άτομα που χρειάζονται κοινωνική προστασία.

9. Η Εκκλησία για την προστασία της θεόσδωτης ελευθερίας.


Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αρνείται την ανάγκη του κράτους να απογράφει τους πολίτες. Εδώ και αιώνες η εξουσία πάντοτε έκανε τις απογραφές των υπηκόων, και έδινε διάφορες ταυτότητες. Αυτά τα μέτρα είναι απαραίτητα για την ασφάλεια και τάξη και για την λειτουργιά της κοινωνίας. Η Εκκλησία συμμετέχει στο διάλογο για τους μεθόδους απογραφής και ταυτοποίησης και δεν αθωώνει αυτούς που προσπαθούν να αποφύγουν τις κοινωνικές τους υποχρεώσεις η αυτούς που έχουν εγκληματικές προθέσεις ωστόσο προστατεύει το δικαίωμα των πολιτών να ζουν σύμφωνα με τις πεποιθήσεις και πιστεύω τους.

Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει την πεποίθηση ότι οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να μην δέχονται αδιακρίτως όλες τις νέες τεχνολογίες και τα σύμβολα που ενδεχομένως να υπάρχουν σε αυτές.
Οι τεχνολογίες αυτές δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται υποχρεωτικά στον πολίτη στερώντας του την δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών λύσεων.

Είναι απαραίτητο να διατηρηθεί η δυνατότητα του πολίτη να μπορεί να χρησιμοποιεί το παραδοσιακό σύστημα ταυτοποίησης με όνομα, επώνυμο, ημερομηνία, τόπο γέννησης και διεύθυνση και τα παραδοσιακά έγγραφα ταυτοποίησης προσώπου.

Είναι επιτακτική η ανάγκη να απαγορευθεί δια νόμου η υποχρέωση των πολιτών να χρησιμοποιούν αδιακρίτως, κάθε ψηφιακό και ηλεκτρονικό μέσο ταυτοποίησης , όποιο και αν είναι αυτό, καθώς επίσης και η απαγόρευση δια νόμου της υποχρεωτικής λήψης βιομετρικών στοιχείων και άλλων προσωπικών δεδομένων του πολίτη.

Αυτό είναι δυνατόν μόνο όταν υπάρξει ξεκάθαρη νομοθεσία η οποία θα διασφαλίζει στους πολίτες το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τα παραδοσιακά έγγραφα ταυτοποίησης και απογραφής. Η πραγματοποίηση τέτοιου τύπου νομοθεσίας θα πρέπει να έχει την απαραίτητη οικονομική, τεχνική και οργανωτική στήριξη αλλιώς οι τυχόν εγγυήσεις θα αποτελούν μια απλή και ανούσια τυπικότητα.

Η Εκκλησία καλεί επίσης το κράτος να προσέξει την πρόταση της για νομική απαγόρευση μαρκαρίσματος πάνω και μέσα στο ανθρώπινο σώμα όπως και της ενσωμάτωσης νανοσυσκευών μέσα στο σώμα ή στον εγκέφαλο του ανθρώπου ή την δημιουργία βιολογικών microchips και βίουπολογιστών με χρήση των κυττάρων του υποκειμένου σε αυτήν την διαδικανθρώπου.

Η κατοχή των προσωπικών δεδομένων δίνει την δυνατότητα ελέγχου και διακυβέρνησης του ατόμου μέσα από πολλές πλευρές της ζωής ( οικονομία, υγεία, οικογένεια, κοινωνικές παροχές, ιδιοκτησία και άλλα), πράγμα που αυξάνει πρακτικά τον κίνδυνο εισβολής ξένων όχι μόνο στο επίπεδο της καθημερινής ζωής του ατόμου αλλά και στο επίπεδο που αναφέρεται στον πνευματικό του κόσμο.

Η Εκκλησία συμφωνεί με τις ανησυχίες των πολιτών και θεωρεί απαράδεκτο τον περιορισμό των συνταγματικών δικαιωμάτων τους σε περίπτωση που θα αρνηθούν την συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων.

Η απόφαση των πολιτών για χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πρέπει να βασίζεται σε πλήρη ενημέρωση για τις συνέπειες που έχει αυτη η απόφαση. Στους πολίτες που έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιούν τα ηλ. μέσα είναι απαραίτητη η εγγύηση για την δυνατότητα πρόσβασης στην βάση δεδομένων και την δυνατότητα να αλλάζουν και να αφαιρούν όσα δεδομένα δεν έχουν σχέση με την ασφάλεια της κοινωνίας .
Τα ηλεκτρονικά έγγραφα δεν πρέπει να περιέχουν πληροφορίες άγνωστες και ακατανόητες για τους πολίτες και επίσης δεν περπει να υπάρχουν σύμβολα βέβηλου και ανήθικου χαρακτήρα η κάτι που μπορεί να προσβάλει τα θρησκευτικά συναισθήματα των πιστών.

Η Εκκλησία βρίσκεται σε συνεχή διάλογο με τις κυβερνήσεις της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας, της Μολδαβίας, του Καζακστάν και των άλλων κρατών πάνω σε αυτά τα θέματα και επιδιώκει τον σεβασμό πρός την στάση των πιστών .
Ο Κλήρος, οι μοναχοί και όλα πιστά τέκνα της Αγίας Εκκλησίας καλούνται να εκδηλώνουν νηφάλια την χριστιανική λογική, να φροντίζουν για την ελεύθερη ομολογία της πίστεώς τους, την στήριξη του χριστιανικού τρόπου ζωής και να θυμούνται ότι αυτός που παραμένει εν Χριστώ και φυλάει την ενότητα της Εκκλησίας Του μπορεί να αποφέρει καλούς πνευματικούς καρπούς. (βλ Ιω. ιε' 6-12)
πηγή: http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/09/microchips.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: