Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Αγαπητέ φίλε και συν – εταίρε Γερμανέ, Άγγλε, Γάλλε κλπ


Ξέρω ότι ο ελεύθερος χρόνος σου είναι λίγος και πολύτιμος, καθώς όπως μου λένε καθημερινά, εργάζεσαι όλη μέρα και κάθε μέρα, για να καλύψεις τα έξοδα της οικογένειάς σου, της χώρας σου αλλά όπως μαθαίνω, και της δικής μου χώρας.
Ξέρω, επίσης, ότι αυτός ο πολύτιμος ελεύθερος χρόνος σου γίνεται ακόμα μικρότερος επειδή τον περνάς αναγκαστικά οργιζόμενος για τα δεινά που σου έχει προκαλέσει η πατρίδα μου, με την τεμπελιά τη δική μου και των συμπατριωτών μου. 

Θα ήθελα λοιπόν, εάν έχεις αυτόν τον τόσο πολύ μικρό και λίγο χρόνο, να μου απαντήσεις σε κάποιες απορίες που μου έχουν δημιουργηθεί, επειδή, όπως λές, υποστηρίζεις και διαδίδεις, οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, όλοι μέρα κάθονται, εργάζονται ελάχιστα και ζουν σε βάρος των εργατικών εταίρων τους Ευρωπαίων, οι οποίοι (Ευρωπαίοι) δεν ξέρουν από αργίες, επιδόματα και άλλες διευκολύνσεις κι απολαβές των εργαζομένων.
Βέβαια εδώ και πολλά χρόνια, παρόλα τα παράξενα, όπως λες, επιδόματα, οι μισθοί των Ελλήνων εργαζομένων ήταν οι μικρότεροι της Ευρώπης! Και όταν μας επισκεπτόσασταν και βλέπατε τις τιμές των ειδών πρώτης ανάγκης (ψωμί, γάλα, γιαούρτι, τυρί κλπ) γουρλώνατε τα μάτια (σας το λέω διότι ήμουν μπροστά στο γκρουπ Γερμανών που ήρθε στην Αθήνα) και μας κοιτούσατε σαν εξωγήινους, διερωτώμενοι το πώς τα καταφέρνουμε και τρώμε. Η ψυχούλα μας το ήξερε και το ξέρει.
Και να μην αναφέρουμε το δημοσίευμα της Wall Street Journal που λέει πως: «Οι πιο σκληρά εργαζόμενοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι οι Έλληνες πολίτες, με μέσο όρο εργασίας 42 ώρες την εβδομάδα, την στιγμή που οι εταίροι Γερμανοί εργάζονται κατά μέσο όρο 36 ώρες την εβδομάδα». Αυτό δεν το λέω εγώ, το λέει η πιο πάνω εφημερίδα.
Πέραν λοιπόν, των λίγων παραπάνω, που από μόνα τους δημιουργούν ερώτηματα, οι απορίες μου είναι οι εξής:

Εάν ήμασταν τεμπέληδες, τότε πώς γίνεται και αυξάνει με δραματικούς ρυθμούς ο αριθμός των ανέργων (2.000.000εκ. σε πληθυσμό 10.000.000 εκ.), αφού όπως λές, ελάχιστοι από εμάς εργάζονταν;

Εάν ήμασταν τεμπέληδες, τότε γιατί υπάρχει τέτοια απελπιστικά μεγάλη ζήτηση εργασίας;

Εάν ήμασταν τεμπέληδες και χαραμοφάηδες, πώς δικαιολογείται η τρομερή αύξηση της κατάθλιψης και γενικά των ψυχολογικών παθήσεων των ανέργων από τη στεναχώριας τους;

Και τέλος, εάν ήμασταν τεμπέληδες, πώς εξηγείται ο όλο και περισσότερα αυξανόμενος αριθμός αυτοκτονιών λόγω της ανεργίας;

Πιστέψτε με φίλοι μου, δεν έχω ξαναδεί τεμπέλη να ψάχνει διακαώς για εργασία! Ούτε έχω ξαναδεί τεμπέλη να παθαίνει ψυχολογικά επειδή τον απέλυσαν και του επέτρεψαν να κάνει πλέον νομιμότατα και χωρίς να έχει την κατακραυγή των δικών του, αυτό για το οποίο, όπως λέτε, γεννήθηκε (να απομυζεί δηλαδή εσάς)! Και το άκρως παράξενο;! Δεν έχω ξαναδεί τεμπέλη να αυτοκτονεί επειδή δεν εργάζεται.

Εάν σε όλα αυτά βλέπετε κάτι το παράξενο, τότε ποτέ δεν είναι αργά για να ανοίξετε τα μάτια σας, που τόσο ερμητικά σας έχουν κλείσει, να δείτε τι πραγματικά συμβαίνει, να αλλάξετε γνώμη και να σταματήσετε αυτόν τον άδικο και ξέφρενο διασυρμό της πατρίδας μου.

Εάν, όμως, πράγμα που δεν εύχομαι, δεν διακρίνετε τίποτε το παράξενο και αξιοπερίεργο, τότε μάλλον κάτι τρέχει με εσάς και θα πρέπει να επισκεφθείτε το συντομότερο ή ψυχολόγο (διότι έχετε κάνει το παράλογο λογικό) ή πνευματικό για εξομολόγηση, διότι έχετε πέσει στο αμάρτημα της εμπάθειας και  της ζηλοφθονίας.

Φιλικότατα και συν – εταιρικότατα

Μ.Α.

πηγή: από mail που λάβαμε από τον ακροατή μας Μ.Α. και τον ευχαριστούμε πολύ. Τα στοιχεία του παραμένουν στο αρχείο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: