Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Σκέψεις και προβληματισμοί από μία μητέρα...

Σήμερα το πρωί λάβαμε το παρακάτω κείμενο που στάθηκε αφορμή για κουβέντα και προβληματισμό με πολλούς από εσάς. Το αναρτούμε με τα αρχικά της ακροάτριάς μας.

Καλημέρα σας!!! Να ξέρατε τι βοήθεια δίνετε σε εμάς τις μαμάδες! Ξέρετε, έχω τη μεγάλη μου κόρη στη ΣΤ δημοτικού και διδάσκεται την ιστορία του Νεότερου Ελληνικού Κράτους. Η δασκάλα της, όταν δίδασκε την ενότητα για την μόρφωση των Ελλήνων ισχυρίστηκε ότι δεν υπάρχουν κρυφά σχολεία. Η κόρη μου και ένα άλλο παιδάκι αντιτάχθηκαν. Φυσικά η δασκάλα τους αναίρεσε. Είπα στην κόρη μου να της πει πως αφού δεν υπήρχαν τα κρυφά σχολειά, τότε πώς η Αγία Φιλοθέη πήγαινε σε Μαίστρα να της κάνει μάθημα? Πώς στους πρώτους αιώνες της τουρκοκρατίας, υπήρχε σκοταδισμός, είχαν κλείσει τα σχολεία? πώς βγήκε το ποίημα "φεγγαράκι μου λαμπρό......"? δεν πήγα στη δασκάλα να διαμαρτυρηθώ. Εξήγησα στην κόρη μου ότι από εδώ και πέρα θα υπάρχουν συνέχεια τέτοιοι άνθρωποι, που θα διαστρεβλώνουν το πραγματικό νόημα της πατρίδας, θρησκείας, θα προσπαθήσουν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο παρουσιάζοντας τέτοιες ευαίσθητες έννοιες με ακατάλληλο τρόπο. Δεν έχω χρόνο να μαλώνω με δαύτους, θα πρέπει συνέχεια να παίρνω την "κουμπούρα" και δεν έχω τέτοιο χρόνο πρέπει να πηγαίνω και στη δουλειά μου, έτσι που τα καταφέραμε οι μοντέρνες γυναίκες. Της είπα, ναι, να μην ακούει κανένα "δάσκαλο" και οτιδήποτε ακούσει, να έρθει να μου το πει. Δόξα τω Θεώ, επέτυχα αυτό που ήθελα. Η κόρη μου πιστεύει ακράδαντα πως όντως υπήρξαν κρυφά σχολειά, και το καθετί το συζητάει μαζί μου. Να είστε καλά και εσείς διότι προσφέρετε ουσιαστική βοήθεια στην παιδεία διότι εγώ αντλώ πληροφορίες από εσάς για να τις μεταδώσω στα παιδιά μου. Όπου ο Θεός ενεργεί, η αμαρτία και η πονηριά το "βάζουν στα πόδια".

Δε θέλω να ακυρώσω τον εκάστοτε δάσκαλο στα παιδιά μου. Αν ακυρώνω έτσι εύκολα τον κάθε δάσκαλο, τότε θα έχω δημιουργήσει ένα άλλο θέμα: Την απουσία σεβασμού του παιδιού μου σε μεγαλύτερους. Όμως, έχω κάποια όρια σαν άνθρωπος. Δεν μπορεί ο καθένας, ας είναι δάσκαλος, ακόμα και η μάνα μου, ο οποίος έχει αναλάβει την "παιδεία" του παιδιού μου να μεταδίδει διαστρεβλωμένες ιδέες. Φυσικά δικαιολόγησα τη δασκάλα. Είπα πως ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις. Εγώ ψάχτηκα, ερεύνησα, οι απόψεις μου είναι εμπεριστατωμένες. Η κόρη μου, και όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας έχουν ήδη διαμορφώσει κρίση, μέχρι και ο πνευματικός μου, μου είπε όταν είχα την κόρη μου στην Δ δημοτικού , πως δεν μπορώ να την κάνω ό,τι θέλω. έχει τις απόψεις της. μόνο συμβουλές μπορώ να της δίνω. Όσο για τη δασκάλα της, είμαι πολύ ευγενική όταν της μιλάω, δεν μαλώνω ποτέ με δασκάλους, απεναντίας σε συζητήσεις μαζί τους (έχω και μια άλλη κόρη στην Γ δημοτικού) τους τονίζω πως τα παιδιά μου θεωρούν τους δασκάλους ιερά πρόσωπα. τους το τονίζω αυτό.

Να είστε καλά.
Κ. Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: