Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Μήνυμα από Βραζιλία

Μήνυμα από έναν ναυτικό που μας ήρθε πριν από λίγο από τη Βραζιλία...

Καλή και ευλογημένη μέρα,

Το ραδιόφωνο της Πειραϊκής Εκκλησίας, αποτελεί μόνιμο σύντροφό μου, είτε στα ταξίδια μου ανά την υφήλιο, Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού στο επάγγελμα, είτε περιοδεύοντας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάντα προσπαθώ να έχω στο ραδιόφωνο ή στον υπολογιστή τον σταθμό σας.


Θα μου συγχωρήσετε, το γεγονός πως ευρίσκομαι στο εξωτερικό, στην Βραζιλία συγκεκριμένα και δεν μπορώ να βοηθήσω κατά το δυνατόν. Θα το κάνω με την επιστροφή μου, αρχές Δεκέμβρη.

Σας ευχαριστώ,

Αλέκος Χ. Κανακόπουλος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Eίμαι 22 χρονών. Το ραδιόφωνό σας μου έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσω να ασχολούμαι με την Ορθοδοξία μας, πριν από μερικά χρόνια. Σας ακούω ανελλιπώς. Ευχαριστώ πολύ για όλα!

ΥΓ. Έχετε πολλές ευχές από Έλληνες της Ολλανδίας, μου μετέφεραν προσωπικά τις ευχές τους και την πρόθεσή τους να βοηθήσουν.

Ευχαριστίες από την Ελλάδα και την Ολλανδία!