Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Μήνυμα από την Γερμανία


Μόλις λάβαμε και το παρακάτω μήνυμα από τη Γερμανία... Και περιμένουμε μηνύματα από όλους σας στο opougis@hotmail.com




Αγαπημένα αδέλφια και φίλοι μου της Πειραϊκής Εκκλησίας
 
Σας στέλνω κι εγώ το χαιρετισμό της ψυχής μου από την όμορφη Βαυβαρία όπου ζω εδώ και 13 χρόνια με την οικογένειά μου παραφράζοντας τους στίχους από το τραγούδι της Χάρις Αλεξίου.
 
"Οι δικοί μου ξένοι οι πιο μακρυνοί είναι αυτοί που ζουν κοντά μου", μέσα στο σπίτι μου καθημερινά, συντροφεύοντάς με όταν κάνω τις ταπεινές δουλειές του νοικοκυριού, όταν προσεύχομαι, όταν ξεκουράζομαι.  Αναγνωρίζω τις φωνές όλων σας και σας αντιχαιρετώ, και σας απαντώ και σας μιλώ... Γίνατε "οι δικοί μου ανθρώποι, της καρδιάς μου οι τόποι" και νοιώθω ότι ζω κι εγώ σε μια γειτονιά του Πειραιά, κάπου κοντά σας...
 
"Οι δικοί μου ξένοι, είν΄οι αγαπημένοι". Είσαστε εσείς!!  Η ζωντανή Πειραϊκή Εκκλησία που γεμίζει τις ψυχές μας με αγάπη και ζεστασιά. 
 
Δόξα τω Θεώ που υπάρχετε!
 
Mε την ευλογία του Θεού και του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου σας εκμηδενίζετε την ξενιτιά μας και γινόμαστε ολοι μια αγαπημένη και δεμένη παρέα που πορεύεται ΜΑΖΙ τον ανηφορικό δρόμο της ζωής με οδηγό το Κύριό μας.
 
Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου που γεμίσατε με θαλπωρή και ελπίδα.
 
Αθηνά από τη Βαυβαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια: