Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Συγκλονιστική μαρτυρία για τεκνοποίηση

Λάβαμε το κείμενο που ακολουθεί και πιστεύουμε πως αξίζει να το διαβάσουμε γιατί αφορά ένα πολύ σημαντικό θέμα για την Πατρίδα μας. Ευχαριστούμε το Χάρη που μας το έστειλε και το παραθέτουμε ολόκληρο από την πρωτότυπη πηγή του.
Τὸ παρακάτω κείμενο μᾶς ἀπέστειλε φίλος- ἀναγνώστης τοῦ ἰστολογίου μας μὲ τὸ ψευδώνυμο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ μὲ ἀφορμὴ μία ἀνάρτησή μας γιὰ τὴν ἔκτρωση. Πρόκειται γιὰ πρόσφατο θαυμαστὸ περιστατικὸ ποὺ συνέβη στὴν οἰκογένειά του. Διαβάστε τὸ ὡς τὸ τέλος! Ἀξίζει…
Εἶμαι ἰατρὸς στὸ ἐπάγγελμα. Ἐργάζομαι στὸ ΕΣΥ, σὲ ἕνα κέντρο ὑγείας στὴν ἐπαρχία. Πρὶν ἀπὸ ἕνα χρόνο περίπου, ἦρθε στὸ κέντρο ὑγείας μία μαία. Ἡ κοπέλα αὐτὴ δούλεψε γιὰ χρόνια σὲ μεγάλο νοσοκομεῖο τῆς Ἀθήνας, ἀλλὰ ἀποφάσισε νὰ ζητήσει μετάθεση στὴν ἐπαρχία, διότι ὁ σύζυγός της εἶναι ντόπιος καὶ οἱ συνθῆκες ζωῆς στὴν ἐπαρχία εἶναι πιὸ ἀνθρώπινες.  Ἐγὼ ἤμουν ἤδη δύο χρόνια νυμφευμένος μὲ τὴν σύζυγό μου, καὶ θέλαμε διακαῶς νὰ ἀποκτήσουμε ἕνα παιδάκι. Δυστυχῶς ὅμως, λόγω κάποιων γυναικολογικῶν προβλημάτων τῆς συζύγου μου, δὲν τὰ καταφέρναμε. Παρόλα αὐτὰ δὲν τὸ βάζαμε κάτω, καὶ εἴχαμε πάει στοὺς καλύτερους γιατροὺς σὲ θέματα γονιμότητας. Ἐπειδὴ ὅμως δὲν γινόταν τίποτα, εἶχα ἀρχίσει νὰ ἀπελπίζομαι. Κάποια στιγμὴ ἄρχισα νὰ χάνω τὴν Πίστη μου, καὶ μία μέρα ἔφτασα στὸ σημεῖο νὰ κατηγορήσω τὸν Θεὸ ὅτι εἶναι ἄδικος! Τὸ ἔκανα μάλιστα δημοσίως, στὸν χῶρο ἐργασίας μου.  Ἀναρωτήθηκα πῶς εἶναι δυνατὸν ὁ Θεὸς νὰ στέλνει μὲ μεγάλη εὐκολία τὰ παιδιὰ σὲ ἀνεύθυνους ἀνθρώπους ποὺ τὰ σκοτώνουν μὲ τὶς ἐκτρώσεις, καὶ τὴν ἴδια στιγμὴ νὰ ὑπάρχουν τόσα ζευγάρια ποὺ θέλουν νὰ ἀποκτήσουν παιδιὰ καὶ νὰ δυσκολεύονται ὅπως ἐμεῖς !
Ἐκεῖ ἦταν παροῦσα καὶ ἡ μαία ποὺ ἀνέφερα πρίν. Μοῦ ἀπάντησε ὅτι καταλαβαίνει τὴν ἀπογοήτευσή μου, ἀλλά μου συνέστησε νὰ μὴν χάνω τὴν Πίστη μου καὶ νὰ μὴν τὸ βάζω κάτω. Μοῦ διηγήθηκε καὶ κάτι συγκλονιστικό: στὸ μεγάλο νοσοκομεῖο τῆς Ἀθήνας ὅπου δούλευε πρίν, τὸ τμῆμα τῶν ἐκτρώσεων ἦταν...

 δίπλα ἀκριβῶς στὸ τμῆμα τῶν ἐξωσωματικῶν! Καταλαβαίνετε τὸ σκηνικό; Ἀπὸ τὴ μία οἱ ἀνεύθυνες γυναῖκες ποὺ πήγαιναν νὰ σκοτώσουν τὰ παιδιὰ ποὺ τοὺς ἔστειλε ὁ Θεός, καὶ ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα τὰ ζευγάρια ποὺ πάλευαν χρόνια νὰ ἀποκτήσουν ἕνα παιδὶ καὶ δὲν μποροῦσαν! Ἡ ὀργὴ μὲ τὴν ὁποία οἱ τελευταῖοι κοίταζαν τοὺς πρώτους, ἦταν ἀπερίγραπτη! Ἂν μποροῦσαν, θὰ τοὺς ἔπνιγαν μὲ τὰ ἴδια τοὺς τὰ χέρια!
Ἡ ἱστορία τῆς μαίας μὲ συγκλόνισε. Συνειδητοποίησα σὲ τί ὕστατο βαθμὸ κατάπτωσης ἔχει φτάσει ἡ κοινωνία μας, ὥστε νὰ σκοτώνει τὰ παιδιὰ τῆς πρὶν καν γεννηθοῦν! Ἀποφάσισα κι ἐγὼ νὰ μὴν τὸ βάλω κάτω. Πήγαμε μὲ τὴν σύζυγό μου καὶ σὲ ἄλλους γιατρούς, δοκιμάσαμε κι ἄλλες θεραπεῖες. Προσευχηθήκαμε στὸν Χριστὸ νὰ μᾶς βοηθήσει.
Πρὶν ἀπὸ μερικοὺς μῆνες, ἡ σύζυγός μου εἶδε ἕνα ὄνειρο. Μία πανέμορφη ἀριστοκρατικὴ γυναίκα, μὲ φωτοστέφανο γύρω ἀπὸ τὴν κεφαλή της, κρατοῦσε στὰ χέρια τῆς ἕνα καροτσάκι μὲ ἕνα μωρὸ μέσα. Ἡ γυναίκα κοίταξε τὴν σύζυγό μου καὶ χαμογέλασε. Ἡ σύζυγός μου ξύπνησε χαρούμενη, καὶ μοῦ εἶπε πὼς ἦταν σίγουρη ὅτι εἶδε τὴν ΠΑΝΑΓΙΑ.
Στὴν ἀρχὴ γιὰ νὰ εἶμαι εἰλικρινὴς δὲν τὴν πολυπίστεψα. Ὡς γιατρὸς εἶμαι ἀναπόφευκτα καὶ κάπως σκεπτικιστής, καὶ ὑπέθεσα ὅτι ἴσως ὁ ἐγκέφαλος τῆς συζύγου μου δημιούργησε αὐτὲς τὶς εἰκόνες λόγω ἄγχους κλπ. Μαντεύετε τὴν συνέχεια;
Ἡ σύζυγός μου εἶναι σήμερα 3 μηνῶν ἔγκυος, καὶ δόξα τῷ Θεῶ ὅλα πᾶνε καλὰ μέχρι στιγμῆς! ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, γίνονται θαύματα, ἡ Πίστη ἔχει ἀποτελέσματα, ἡ Παναγία εἰσακούει τὶς προσευχές μας, καὶ ὅλα αὐτὰ σας τὰ λέω ἐγώ, ποὺ εἶμαι γιατρός, μὲ τὸ ψευδώνυμο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ !!
Ἡ ἔκτρωση εἶναι ΦΟΝΟΣ ! Ἕλληνες, σὲ λίγα χρόνια τὸ Ἔθνος μας θὰ ἔχει ἐξαφανιστεῖ μὲ τὴν ὑπογεννητικότητα, τὶς ἐκτρώσεις καὶ τὰ διαζύγια ! Ἕλληνες, μὴν ἀφήσετε νὰ συμβεῖ αὐτὸ ! Μὴν σκοτώνετε τὰ Ἑλληνόπουλα πρὶν καν γεννηθοῦν ! Εἶναι ἔγκλημα ἐνώπιόν του Θεοῦ, καὶ ἔγκλημα εἰς βάρος τοῦ Ἔθνους μᾶς ! Ἕλληνες, ἂν θέλετε νὰ βοηθήσετε τὴν Πατρίδα, παντρευτεῖτε, κάντε παιδιά, ἀναθρέψτε τὰ μὲ ἀγάπη γιὰ ΧΡΙΣΤΟ καὶ ΕΛΛΑΔΑ, καὶ δὲν θὰ τὸ μετανιώσετε ! Δὲν χρειάζονται πολλὰ ὑλικὰ ἀγαθὰ τὰ παιδιά. Χρειάζονται ΑΓΑΠΗ καὶ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ! Μὴν ἀφήνετε τοὺς ἀντίχριστους ἐξουσιαστὲς νὰ σᾶς ὁδηγοῦν στὴν ἀπελπισία μὲ τὰ οἰκονομικά τους ἐγκλήματα, ὥστε νὰ σκοτώνετε τὰ παιδιὰ σᾶς ! Ἀκοῦστε ἕναν ἁπλὸ Ἕλληνα, ποὺ βίωσε τὸ δικό του θαῦμα !
πηγή: http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2011/12/blog-post_4527.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια: